Juni-barn
Oj, det märks inte bara att det var veckor sen sist men även hur många inlägg som har skrivits sen sist jag var inne här! :)
Idag är vi inne i ca 18+5 om jag ska gå efter senaste informationen från min BM och det är 12 dagar kvar till RUL för våran del, känns fortfarande som en evighet... Jag tror fortfarande att det bara kommer vara en massa luftbubblor där inne. :P Men jag har sedan ca två veckor tillbaka känt bebisen puffa och rumla omkring där inne, så något måste det vara där. ;)
På juldagsmorgonen vaknade jag av att jag tyckte det kändes himla konstigt att ligga på magen och när jag vände mig på rygg så hade jag en stenhård kula från naveln och neråt - jag blev så himla uppspelt! Dock har den försvunnit nu och jag känner mig återigen väldigt plufsig, osmidig och... fläskig?
Jag tycker den här tiden är den värsta... Allt går i slow motion innan man gjort RUL, besöken på MVC blivit mer jämna och magen har börjat forma sig så allt i överlag blir mer verklighet.
Har åkt på en redig förkylning också så nu ska jag återigen bädda ner mig i sängen framför tv'n med en bunt halstabletter och en kopp te. Hoppas allt är bra med er andra! :)