-
Snuppis - Kan inte riktigt svara på din fråga då min mage är olika varje dag nu under graviditeten. Har ibs och min mage har sina dagar om man säger så.oki men tack ändå =) och lycka till -
MissFörstånd skrev 2012-03-29 09:30:42 följande:Ang. järn. Varför tar alla Niferex och inte duroferon?
Idag är det dags för andra gången av akupunktur, får se hur det går. Har sjukt ont i höften, ryggen idag.
det va de min bm sa att jag skulle ta, vad är skillnaden? -
drömmer ni hemska drömmar? Två gånger har jag nu drömt att jag får missfall, massor med blod kommer =( ucha
-
zenoble vad jobbar du med? nyfiken bara jag har också ansökt och är lite nervös.
-
personlig assistent hela dygn, tack för att du håller tummarnazenoble skrev 2012-03-31 18:02:20 följande:Jag jobbar i storkök så tycker inte det var något snack om saken men man vet ju aldrig. Vad jobbar du med då? Får hålla tummarna! -
jo då de har hänt ett par ggr.Cataleya skrev 2012-04-03 08:47:35 följande:Är det någon mer som är jätte kissnödig och sen när man väl går på toa så kommer de lite grann ungefär som man inte får ut allt ? -
Är det normalt att må illa i början va sista terminstarten? jag har inte mått illa något alls under min grav, nu har jag mått illa ett par dagar nästan vart kräkfärdig, hade det vart magsjuka hade de väl övriga i familjen insjuknat eller så hade väl skitet brytit ut helt? Kan de va så att bebis väger mera och ligger o grejar mot saker där inne?
-
PIO skrev 2012-04-03 18:47:09 följande:Idaelinlivia- men ååå vilken lättnad!!! Vad skönt. Jag ska in på kontroll imorgon o ja e riktigt nervös!!!! Sist va den ju 1,5-1,7 cm är livrädd att den ska vara ännu kortare imorgon. Vad händer då lixom??!! Blir ja inlagd lr vad... Phuu denna ständiga oro. Skönt iaf att ja går in i v 31 imorrn.
Snuppis- jag har börjat må illa igen. Mådde väldigt illa de 12 första veckorna o nu har de kommit tillbaka. Vissa dagar springer ja nästan till toa men än så länge har ja inte behövt kräkts. Usch mår bara skit just nu. Man trodde ju att de bara va i början man skulle må illa.
ok ja man hör ju mest om de som mår illa i början. El så är de väl för att jag äter för mycket godis ha ha -
PIO skrev 2012-04-03 19:28:42 följande:Snuppis- hahaha ja de kanske är godiset ;) ne men ibland äter ja jätte lite o de känns som man ätit hur mycket som helst för att ja blir typ proppmätt o jätte illamående. Men de e väl bebisen som börjar bli så stor nu. Har fått världens halsbränna på kvällarna/nätterna oxå. Usch!!! Hahaha bara klag
man måste få klaga ibland ju, har haft halsbränna ett par gånger, har faktiskt haft tur om man gemför med andra, men jag har att livmodern töjs och inte kan gå knappt för att de gör så ont -
Hur många ev er har fått från fk att de vill ha kompliterade uppgifter om gravidpeng? Min jobbar kompis som ligger 3 veckor före mig i sin bf fick idag från fk att de ville ha extra uppgifter, vi jobbar på samma ställe och gör samma saker så våran ansökan såg lika ut förutom att vi hade olika hur jobbigt vi har som gravida. Hur fasiken ska man orka. Nu kanske de godkänner efter de fått fler uppgifter, men de ser inte kul ut =(