Inlägg från: LillSnurr82 |Visa alla inlägg
  • LillSnurr82

Juni-barn

Conda: jag var uppe på hästen 2-3 veckor efter förlossningen. Dock med lugna skogspromenader då både jag och hästen hade vart mammalediga :) men det där känner du ju själv hur du mår sen. Bayard var väl uppe efter två veckor och var strax där efter ute på tävlingsbanorna. Men sen var hon ju säkert i en annan form än oss (i alla fall mig) både innan graviditeten och under graviditeten :)
    För mig dröjer det nog ett tag innan jag kommer upp på hästen igen då han bara är 2 år.. Men OJ vad jag längtar!!

Har för tillfället sånna jävla onda förvärkar.. Aj aj får se om de utvecklas eller avtar under natten. Dessutom lät det nyss som om bebis drog världens suck i magen.. Tom sambon som ligger i sängen bredvid hörde och undra vad det var.. Kan det varit mån tro??

• LillSnurr82

Grattis till de nya bebisarna som anlänt :)

• LillSnurr82

Jag bytte bm för ett par gånger sen då jag inte alls gilla min förra. Hon visste inte mycket och tyckte hela tiden hon verka så osäker. Hon boka in mitt 25 veckors besök en månad för sent också. Att hon sen bröt på ett annat språk som gjorde att jag knappt förstod vad hon sa all gånger gjorde inte saken bättre. Så jag bytte. Jag ringde bara mitt mvc och bad dem byta bm till nästa besök.

• LillSnurr82

Usch nu är jag gräsänka IGEN och 17 dagar kvar till bf..:/ saknar min Karl redan :( dottern är sjö vild och hunden måste snart ut på promenad och jag är trött med en jävla värk i ryggen :(
    Jag som hade bestämt att bebis skulle ha kommit i veckan så sambon blev hemma ett par dagar till..

Efter helgen tänker jag i alla fall ta mitt pick och pack och bosätta mig , dottern och hunden i mina föräldrars gästrum.. :) känner att nu vågar jag inte vara ensam..

• LillSnurr82

Var i affären precis och köpte hem den största ananasen dom hade .. :) mest för att tröst äta på nåt i kväll som inte är så onyttigt nu när man är gräsänka igen men också för skojs skull och se om det gör någon verkan..

♥ Agnes 20101208 ♥ Bebis 20120617 ♥
  • LillSnurr82

Operation vräkning av bebis med hjälp av ananas har än så länge bara orsakat svidande läppar och tunga.. Jaja.. Gott var det i alla fall:) sov gott alla söta mammor! Får se om morgon dagen ger oss några nya bebisar !!

• LillSnurr82
    Ensortsmamma skrev 2012-06-01 12:59:56 följande:
    Jag har testat allt, den pötter lite nån gång ibland annars är de superlugnt. Vet att den hade en sån här period för ett tag sen med, men då svara den när jag buffa på den. Åh vad nojjig man är, de är ju inget liksom. Man känner sig så löjlig varje gång man kommer dit så är de inget liksom :/

Ring förlossningen om du är orolig. Tror inte att det är bra att man oroar sig heller. Bättre att då kolla upp det.. Känn dig inte löjlig, speciellt inte med er bakgrund..
  • LillSnurr82

Grattis till pojken underbarapojke:)

Jag undrar oxå hur länge man kan gå med förvärkar utan att nåt mer händer.. Tycker det kan börja göra ont på riktigt nu i stället för att man ska gå med denna smärta som man ändå kan stå ut med.. Känns bara så segt.. *suck*

• LillSnurr82

Vi har tilltals namn klara i alla fall. Ett flick namn och ett pojknamn och sen några i reserv om favorit namnen absolut inte skulle passa när liten kommit..

• LillSnurr82

Grattis till giftemålet Essence :)

Svar på tråden Juni-barn