Inlägg från: Uddabus |Visa alla inlägg
  • Uddabus

Juni-barn

Har precis varit på tillväxtultra... Min bebis är en riktig knubbis iaf :) hon bjöd på 3 d bilder o filmer :) första gången jag sett det på min egen bebis...
    Knubbiga kinder hade han o var så söt...

21% över o vägde 2890 nu...

• Uddabus

Nä det var helt inom det normala... Att jag gått upp mycket är inte pga att bebis är stor... Det ör både lite fläsk o vätska i kroppen...

O foglossning på det gör inte saken bättre..

Min bm tyckte oxå att magen tagit ett skutt..

Blodtrycket är bättre 110/60
    Sf mått 34

Vikten vet jag inte just nu för jag vill inte väga mig mer nu men kan nog räkna med att jag inte stannar av just nu... Så uppemot 20 kg blir det nog..

• Uddabus

Nä inga extra ultra...

Jag är 173 o min sambo 191...

Mina två andra vägde 4 kg när dem var färdiga.. O sambon vägde över 4kg o min pappa berättade idag att han oxå vägde 4 kg när han föddes...

O det var inom gränserna så nu håller man väl koll på sf måttet

• Uddabus

Det var på tillväxtultraljudet och hon frågade om vi ville se i 3D =) SÅÅÅ klart vi ville...

Fick det dessutom gratis =)

Visst är han knubbig =) Tjocka kinder iaf... Så nu längtar man ännu mer efter den lille... Och min bm sa till mig att iaf vänta till v 35 sen var det mer okej för honom att komma...

Så nu har man sett lite hur han ser ut och det kanske kan underlätta för att htta ett passande namn...

Gillar Charlie fortfarande men inte sambon... Hmm

Ja det var strul från början men har lugnat ner sig betydligt... Allt hänger samman med att vi har många barn och det är ex som måste bråka om saker till höger o vänster som gör att det blir väldigt snurrigt osv för oss...

• Uddabus

Hon visade även att han har hår för det kunde man se på ultraljudet om man zoomade in ordentligt... hahaha Knasigt men sant..

Blev lite rädd att han låg + 21 % bara... Stor bebis...

Svar på tråden Juni-barn