Juni-barn
Har också bara molvärk och dom sammandragningar jag får nu gör ont allihopa så det är väl förvärkar då. Dom gör så ont att man måste andas, men så oregelbundna så det är bara träning. Men man får hoppas att dom gör lite nytta och mjukar upp och öppnar upp långsamt.
Har ett himla tryck neråt också, känns som att jag känner huvudet hela tiden när jag går. Så blir väl förhoppningsvis inte övertid. 38+2 idag. Vill verkligen ha till helgen, men vi får se.
Det hjälper absolut inte att vara aktiv i alla fall och bära å lyfta för det har jag gjort hur mycket som helst.
Tror mer att kroppen sätter igång när den e redo.
TVÅBARNSCHOCK: Nån tog upp att få två barn tätt. Jag har 1 1/2 mellan dom första och kommer ha 1 år mellan dessa två. Det gick jättebra med dom första. Man får nog bara vara inställd på att det inte kommer bli lika mycket uppmärksamhet på den äldsta längre. Men det behöver ju inte bli dåligt för det. Nog mest man själv som känner så. Och att det blir lite trotsigt humör e ju bara normalt, det är ju en jätte stor sak att bli storebror/ storesyster . Men jag kännde att efter 2-3 veckor var det som om den äldre tyckte att lillesyster alltid hade funnits.
Den här gången e det lite annorlunda då 3:an e född så pass mycket för tidigt och är som en 9 mån ungefär. Hon kan inte krypa än, då det blir nog fullt upp.
Tack å lov sover hon bra och hon kommer ju inte riktigt förstå att hon blir storasyster redan.
typ 5 cm upp känner man huvudet bukta.
!!!!!!!!!!!!!