Inlägg från: LillSnurr82 |Visa alla inlägg
  • LillSnurr82

Juni-barn

Grattis bebisgalen:)

Har vart och kollat på syskonbarnens skolavslutning nu. Kom precis hem.. Fick nu jätte onda värkar när jag la mig i sängen för att söva lillan. Säkert bara bluff som vanligt.. Men man kan ju hoppas att det är på g..

• LillSnurr82

Jag är/blir oxå sjukt trött efter lunch och bara MÅSTE sova middag när dottern gör det..

Nu har jag haft onda osammanhängande värkar sen jag kom hem från mina syskons skolavslutning vid 10.30.. Nu måste det väl vara dax snart?? Blir tooookig..

Nu har jag ätit en tallrik yoggi så nu ska vi se om jag kan sova lite. Vaknar väl i morgon och sovit gott hela natten och värkarna avtagit och alla värkar jag haft i dag bara vart jävligt onödiga och inte hjälpt ett skit!!

Sov gott!

• LillSnurr82

Aj aj säger jag bara.. 2 Alvedon har inte hjälpt ett skit. Kanske pappa/morfar får rätt att liten tittar ut i dag på dagen då min farmor skulle fyllt 96 år. Måste bara kniiipa ett litet tag till då barnvakten/mamma är barnvakt till mina syskonbarn nu på morgonen medans min syster gör magnet röntgen. Sen gick sambon för en stund sen och träna och hämtar grejer i vår lägenhet ( bor ju tillfälligt hos mina föräldrar) .... Ensam med värkar och en sjövild övertrött 1,5 åring är inte kul..

♥ Agnes 20101208 ♥ Bebis 20120617 ♥
  • LillSnurr82

Nu har de typ kommit med 3-4 min mellanrum och hållt i sig i ca 30-40sek. Så de är ju inte så långa men kommer ganska tätt:/

• LillSnurr82

Ok.. Börjar bli längre mellan och ondare. Fortfarande själv hemma med dottern:( har 5min typ med bil till förlossningen. Funderar på när man ska ringa in??

• LillSnurr82

Jo sant. Fick bara rådet av en bekant som jobbar på förlossning att stanna hemma så länge som möjligt så jag får komma till förlossningen i lkpg och inte skickas vidare till Norrköping

• LillSnurr82

I dag kom lilla Märta till världen! 51 cm lång och 3640g kärlek

• LillSnurr82

Grattis till Luca IdaElinLivia!! Härligt då är våra små nästan precis lika gamla. Vår lilla Märta föddes ju i dag kl 17.32!

Har kanske missat att gratta någon mer som fått under (går)dagen , har inte läst allt som skrivits under dagen.. Säger grattis till alla andra bebisar (om det finns några jag missat ) och lycka till till er andra som kämpar och väntar! Snart är det eran tur att få träffa era små söta bebisar.. De kommer möta världen när ni minst anar det...

• LillSnurr82

Bumman79 jo precis 17/6 hade jag bf. Tycker det är kul stora syster kom på
    Bf-1 och lilla syster på bf-2 ...:) dessutom föddes lillasyster på samma dag som min farmor skulle fyllt 96 år.. Så då bestämde vi att namnet Karin (som farmor hette ) ska så klart Märta få som mellannamn..

Usch är sååå trött men går faan inte att sova i sjukhussängarna :( 1 timme har jag lyckats med..
    Sov dåligt förra natten med. Hade ju redan då känningar av vad som komma skall, plus att storasyster fick panik mitt i natten pga tandvärk :( sov kanske 3-4 timmar osammanhängande den natten sen en förlossning på det..

Svar på tråden Juni-barn