Inlägg från: RocketQueen |Visa alla inlägg
  • RocketQueen

Juni-barn

Nu är jag på väg hem igen efter min må-bra-dag. Det enda som saknades för att få en perfekt avslutning hade varit ett glas rose på en uteservering i solen men man kan väl inte få allt antar jag

Nu har jag köpt hallonbladste också, funkar väl kanske inte men jag testar gärna allt

• RocketQueen
    lycka 4 skrev 2012-05-14 18:58:05 följande:
    Rocketqueen !! Hur mår du?? Drömde att du fick barn :)
    Om ändå! Haha jag är så trött på det här nu att jag snart går i ide eller nåt, inte för att jag vet hur det skulle gå till men herregud vad jag hoppas att bebisen ska vilja träffa oss snart. Tänk att man kan längta så mycket efter nåt! Och då har jag ändå tre veckor kvar till bf, men nu är bebisen iaf helt fullgången så nu hoppas man ju ännu mer.
    Pepita skrev 2012-05-14 18:56:19 följande:
    Hej tjejer! Har inte varit in här på ett tag nu. Vi har ju flyttat till hus å haft massor att göra och inatt kl 2 gick mitt vatten och 9.39 kom det ut en liten Melissa :) vi mår alla bra men är helt slut!

Kämpa på nu tjejer snart är det er tur!

Kram
    Jättemycket grattis till er! Gud vad roligt Hoppas du orkar berätta mer sen när ni har återhämtat er.
  • RocketQueen
    gammelmamma skrev 2012-05-14 21:49:06 följande:
    vi flyttade ut en säng i tv rummet, inte så snyggt men det har varit enda sättet för mig att kunna vara med de andra i tv rummet:)
    Vi har "byggt" en liten speciallösning med fotpallar så att hela soffan är lika djup som divanen. Så nu är det mer som en soffhörna men jag sitter bekvämt för första gången Så länge jag håller mig i soffan, det är minst sagt ett projekt att ta sig upp :Obestämd Och vi har dessutom soffan på tredje våningen i huset så det är inte direkt min favoritvåning för tillfället. Men Vi har köpt en enormt mysig fåtölj som nu står på första våningen som jag brukar hänga i för det mesta. Iaf när jag är ensam hemma och mannen jobbar natt,
  • RocketQueen

Har ju sovit bra i två nätter och trodde väl i min naivitet att det skulle fortsätta så. Men icke... Vaknade efter tre timmars "sömn" av att jag hade så mycket halsbränna och sura uppstötningar att varje rörelse gjorde att jag trodde att jag skulle behöva kräkas. Satte mig på sängkanten och försökte samla energi för att gå ner en våning och hälla i mig lite gaviscon, där satt jag fortfarande kvar när mannen kom hem från jobbet vid sex. Då var han gullig nog att hämta åt mig. Tyvärr hjälpte det inte och jag har varit vaken sen halv fem nu... Suck...

Kom nu bebisen! Du är ju faktiskt färdig nu!

• RocketQueen

Åh jag älskar mil underbara fåtölj! Lyckades sova ett par timmar till när jag fick sitta mer upprätt. Nu känner jag mig som en ny människa v.38 nu och bebis är färdigbakad, det firar jag med att åka till helt fel sida av stan och ära lunch med min bror. Ut i solen med det nya humöret!

• RocketQueen
    Bumman79 skrev 2012-05-15 19:55:33 följande:
    Oj ja det kan man verkligen förstå....tur att det gick bra denna gången då iaf :). Och du blev snabbt gravid igen...
    Ja det är såklart jätteskönt att allt gått som det ska nu men jag kan inte låta bli att tycka att det är lite komiskt när man räknar på det Vi försökte i lite mindre än ett år utan att det hände nåt och sen kom det två graviditeter i rad Men nu vill jag träffa min bebis! Haha tre veckor kvar till bf och man är redan så här otålig, hur ska det här gå? Tungan ute
Svar på tråden Juni-barn