Juni-barn
Enligt min egen erfarenhet så när min magen blir sten hård som en fotboll kallar jag det SD.
När jag får "mensvärk" liknande smärtor i rygg och mage med eller utan SD så kallar jag det förvärk.
Enligt min egen erfarenhet så när min magen blir sten hård som en fotboll kallar jag det SD.
När jag får "mensvärk" liknande smärtor i rygg och mage med eller utan SD så kallar jag det förvärk.
Idag är det dagen min dotter kom på. 4 dagar innan BF. Men denna bebisen verkar inte vilja följa hennes fotspår. Ganska lungt i magen. Lite slempropp som lossnar från dag till dag och förvärkar som är borta idag.
BF idag enligt UL och BF imorgon enligt min egen uträkning så den får gärna komma nu.
BF+4 idag. Imorgon ska jag få akupunktur så jag håller hoppet uppe. Sak bli spännande och se om det kan fungera.
bf+7 idag! ;(
Hinnsvepningen igår har satt igång något iaf. Värkar drygt var 7:e minut men inte riktig kraft i dom...shit, är det försent att ångra sig?
Inatt på BF+8 kom vår påg. Han är en rejäl bit på. 4530g och 56 lång.
Ä nog
Väldigt från person till person. Fick min andra nu efter 8 dagars övertid på 4530 och 56 lång. En fantastisk förlossning!