Juni-barn
Med handen på hjärtat så mår jag kalas bra, är lite trött nu efter jobbet så jag tänker lägga mig och vila en stund. Men annars helt okej. Hur mår du själv ?
pepita: vad finns i en babybox? =)
När ska denna trötthet försvinna, det är nog bland det värsta, och illamåendet förstås. Enda gången på dagen jag känner mig någorlunda pigg så är de på morgonen när jag precis gått upp. Känner ni också det?
Har fortfarande lite ont i bäckenet ibland, jobbigt. Nu ska jag lägga mig på soffan det sist jag gör för idag ;)
Nilee: åh vad skönt! hoppas allt ser bra ut :) är lite avis. :)
Idag mår jag inte alls bra, huvudvärk, illamående, känns som svanken ska gå av på mitten? vaknade av det inatt, strålar ut mot ena höften med.. Hm jobbigt när man har en pigg och glad 1åring hemma som bara vill busa.
Hoppas ni andra mår bättre
Jag ska på hälsosamtal nästa måndag och trots att det är andra barnet och han bara är 1 så fick jag inte hoppa över det. Men eftersom jag ändå är hemma nu så kände jag att det inte gör någon skada att gå på det. Inskrivning blir den 7 nov då jag är i v. 10+0
IdaElin0406: vad tränar du för något? Jag har spelat fotboll innan men tänkte satsa på gymmet nu istället. Visst kan du träna, det är inga problem så länge det känns bra. Undvik magövningar när magmusklerna börjar dela på sig runt v.12 Man får ju ofta smidigare förlossning och återhämtar sig bättre efteråt om man tränar , det är ju inte helt fel
Grattis Nilee vad kul att allt såg bra ut :) så du kan andas ut lite och inte gå på helspänn!
Jag har varit väldigt ledsen igår och idag för vi fick avliva våran hund igår, tar så otroligt mycket på krafterna :( hoppas inte bebis påverkas allt för mycket. Bara gråter och gråter, blä. Att det kan betyda så himla mycket tror man inte.
Annars har jag bara haft lite huvudvärk och lite ryggont så ganska lindrig dag när det gäller symptomen. Hur mår andra girls?
Hej på er.. Ilamåendet håller sig kvar, men känner mig inte lika svullen längre. det är skönt :) kanske det börjar gå ner nu. Har jätte ont i höften och svanken, inatt när jag skulle gå upp till sonen så högg det liksom till framme i blygdbenet, jätte obehagligt!
Trött som bara den är jag med. Känner mig värdelös som inte orkar alls lika mycket som innan, jobbigt att inte få något gjort :(
Ntme, gud vad tråkigt.. Tänker på dig, massa kramar
Jag är också så fruktansvärt trött vet inte vad jag ska göra , dricker inte heller kaffe längre, urk. Knappt så jag vill ha cola då jag tycker det är för sött. Citroner däremot, det är gott ;)