Inlägg från: Uddabus |Visa alla inlägg
  • Uddabus

Juni-barn

Oj vad vi glömmer att vi inte kan äta osv vad vi vill efter förlossning... Iaf för dem som ska amma...

Här är det bf + 4 o slemproppen fortsätter att släppa lite i taget

• Uddabus

O sen har jag för mig att alkohol går lättare ut i bröstmjölken än i blodet... Men är inte helt säker...

• Uddabus

Nä jag är här o väntar... Idag är jag bara vansinnigt trött... Ligger i sängen o småslumrar från o till...

Sambon klipper gräs o våra barn är o leker hos grannen...

Var hos bm igår

40+5

S/f mått 37
    Hjärtljud 135
    Fixerad sedan v35
    Blodtryck 125/75 gått upp betydligt...
    Hb 126 o har legat så i flera månader utan tillskott sen v 29/30

Vissa dagar är jag mer pigg men idag vansinnigt trött..,

Packade bb väskan häromdagen o nu är det bara att vänta...

Vi har haft en massa över oss som tex min sambo var till tingsrätten ang sina äldsta igår... Nu är det lite bestämt iaf fram till sep men jag måste göra mig av med mina hundar. Den ena har jag haft i 8 år o är en shi tzu ( allergivänlig) o den andre är en valp efter min hane o Jack russell. Sista avkomman efter min fina, snälla o underbara hund... För mellan tösen har pälsallergi. Innan var det mot häst, kanin osv men inte hund o hon har aldrig reagerat tidigare för min gammelhund. O jag är sååå ledsen samtidigt är jag ju glad för min sambo men exet har verkligen velat komma åt mig i alla år o nu lyckades hon...

Fast hon sj har haft mellan flickan med sig hos kompisar med häst, katt,hund osv men nu får hon inte stiga inför dörren hos oss..

O jag får inte träffa barnen vilket gör att dem inte kan träffasin egen lillebror typ.åh det är så mycket runt denna mamman så man spyr.. Man blir så matt... Hon har verkligen fått dessa flickor att må sjukt dåligt o mitt i allt ska jag föda barn...

Aja... Har iaf fått tid till bb den 15 juni om han inte velat komma ut till dess..

Lite slempropp varje dag o varje gång jag går på toa typ. Små molande emellanåt i mage, värker o är tungt i ryggen emellanåt.. Men annars ingenting.,. Suck...

• Uddabus

Jag får oxå ont i mellangärdet... Fast det bränner, hugger osv så jag tror att något håller på att spricka eller gå sönder på mig...

Får det mest när jag ligger på sidan...

Nu har jag ändå varit igång... Min gamla pappa ska komma o grilla med min familj idag. Händer inte så ofta eftersom han bor i Falun o vi här nere i Skåne.

Gamla gubben på 75 år körde ner med båt på släp... Han är en riktig krutgubbe min gamle far... :) så jag hoppas att jag föder barn nu innan han åker hem...

Så han får vara bland dem första som får se lillebror...

• Uddabus

Här är e till som vaknat o känner sig lite rastlös osv...

Svårt att somna om iaf... Hmm

• Uddabus

Ja det hoppas jag med... Har inte kunnat somna om ännu... Usch...

Inte nog att man är på toa en gång i timmen varje natt nu har man börjat bli sömnlös mitt i natten oxå... Blir väl en lång dag idag...

Hmm

• Uddabus

Min pojke beräknas ju väga ca 4200 på bf o det var för 8 dagar sedan som sagt,,. Hmm vart ska detta sluta

Svar på tråden Juni-barn