Inlägg från: RocketQueen |Visa alla inlägg
  • RocketQueen

Juni-barn

En sak till! Ni som fött barn, tidigare eller nu, man läser mycket att kroppen liksom rensar sig själv innan en förlossning och att det är vanligt att man är dålig i magen innan det startat. Har ni några erfarenheter utav det? Har varit jättedålig i magen hela dagen och kan ju inte låta bli att börja hoppas. Jag som inte skulle leta tecken och bli besviken...

• RocketQueen

PojkarnasMamma: För mig är det normalt så att säga men jag springer på toa kanske sju gånger på dag, i vanliga fall är det max en gång om dan. Snälla bebis kom nu!

• RocketQueen

Jag är här! Men mina händer är så bortdomnade av svullnaden att jag knappt orkar skriva nåt så det blir mest att jag läser... :-/

• RocketQueen

Haha jag lovar att göra iaf ett inlägg per dag så ingen tror att jag är och föder barn eller nåt

• RocketQueen

Jag blir också irriterad på alla kommentarer. Det som stör mig mest är när folk tar flr givet att bara för att det var på ett visst sätt för dom så MÅSTE det ju funka likadant för alla andra. Blir också sjukt trött på att alltid få höra "passa nu på att vila" Jag har varit sjukskriven i tre månader, jag gör inget annat än vilar! Jag skulle göra vad som helst för att kunna hitta på roliga saker!

• RocketQueen
    LillSnurr82 skrev 2012-05-28 13:00:56 följande:
    Tror inte på att om man vilar nu skulle man orka mer sen.. Jag blir i alla fall slöare ju mer jag vilar.. Bättre att hålla tempot uppe i den mån man klarar av..
    Det tror jag också, om inte annat så mår man garanterat bättre mentalt om man känner att man gör vad man kan. Tänk om det hade varit så enkelt att man kan kunde lagra sömn och energi, allt hade varit mycket lättare då
  • RocketQueen
    PojkarnasMamma85 skrev 2012-05-28 14:46:02 följande:
    Har fått en väldigt märklig känsla i kroppen nu om att det faktiskt är på g på riktigt nu! Fick springa till toaletten och göra nr 2 och sen dess har molvärken kommit och ökat kraftigt och det känns annorlunda. Känns annorlunda i magen och i ryggen känns det mer spänt och ihållande eller hur jag ska uttrycka mig. Ja, allt känns lite kraftigare och stabilare typ. Håller tummarna nu att kroppen inte luras!!
    Spännande, hoppas det är på riktigt den här gången!
  • RocketQueen
    lycka 4 skrev 2012-05-28 20:09:05 följande:
    Är jätte låg idag. Första gången denna grav som jag brast ut i ett hejdlöst gråt idag, kände mig så uppgiven. Jag har inte så lätt till gråt å har svårt att släppa löst allt vilket syntes på mina barn å min man som själv blev alldeles knäckt stackarn.
    Men tänk! Snart är du äntligen tillbaka i ditt underbara Stockholm
Svar på tråden Juni-barn