• Nilee

Juni-barn

De senaste dagarna har jag börjat få så ont, BM säger det är ligamenten. Känns ungefär som äl-smärta ( som jag känner fruktansvärt tydligt ). Här om dagen på jobbet kändes det som allt skulle rasa ur mig när jag lyfte något, varpå jag ringde bm, men hon sa jag absolut inte ska vara orolig att det är vanligt för v 16 att man känner så.

• Nilee

Jag var bara tvungen attt prova deta där med bikarbonat igår :) Och det hände inget, skulle de tyda på att det är en flicka då.  ?
    Har även provat att ha en ring i en sy tråd över handleden stilla,
    ( börjar den sedan snurrar den=flicka fram och tillbaka=pojke)
    och fick då flicka också, provade även på sambon, och på honom visade också flicka . Så enligt ringen ska vi ha en flicka, pojke, pojke. ::)   ( och vi provade både på mig och han, tur vi fick likadant ;) haha )
    Hade en gammal arbetskamrat som gjorde detta på mig för flera år sedan, då visade också likadant :) 

• Nilee
    Uddabus skrev 2011-12-15 13:45:21 följande:
    Sweet life.

Jag har likadant... Men hot om flytta o separera varje dag... Han säger även att han älskar mig bara lite osv osv

Ring o spå dig... Var att rekomendera iaf för min del... Blev lugnare men var ledsen igår iaf... Fast pga övertrötthet... O sen iväg o jobba natt på det... Även nu i natt o det ska bli skönt att komma iväg lite faktiskt... Att slippa se, vara i närheten osv av honom för jag blir bara ledsen osv

Han tar inte i mig heller o sover vi i samma säng vänder han ryggen mot mig o längst ut på kanten
    Det är ju så dyrt att ringa å bli spådd, 20 kronor/minut väl ? Men hur lång tid tog det ungefär ?
    Kan ju säga att det låter lockande.
  • Nilee
    Sweet life skrev 2011-12-15 15:58:53 följande:
    Insåg precis att jag kommer få fira jul ensam och vart genamst jäkligt deppig... Hela min familj åker till Thailand dan innan julafton och som det låter här hemma ska han åka till sin syster där jag inte är välkommen.. Så det känns som jag vet vart han står i vårt förhållande iaf. Känns trist, men jag gör det här bättre själv.. Men just julen som alltid vart så viktig för mig....
    Varför är du inte välkommen där ? :( Alltså din karl, han borde få en gammeldags uppfostran! Det var inte många veckor sedan han låg med dig, och han är ju vuxen och vet väl vad som komma skall ( förr eller senare ) när man ligger med varandra. Usch jag blir så arg, och tycker så synd om dig att du ska behöva gå igenom något sånt i en sådan fin period i livet. Köp en biljet och följ med dina föräldrar, om du så ska behöva låna av alla du känner, inte ska du sitta själv vännen. Stor kram till dig!
  • Nilee

Men jag förstår om du känner så, fruktansvärd frustration . Tycker systern är lika barnslig son han är, att du inte skulle få komma dit pga det . Om du pratat med dom i skolan kanske som kan hjälpa till, om du berättar hur allt ser ut iditt liv . Dom kan säkert hjälpa till på något sätt! Lätt för mig och stå bredvid och säga, men jag skulle lämna honom, kanske han förstår då vad han gått miste om eller kanske inte men då ger det dig en chans att gå vidare, och börja bygga något stabilt till din älskade bebis är här. Jag känner bara att ingen är värd att bli behandlad som du blir. Finns så många andra som verkligen skulle finnas för dig, som du förtjänar .

• Nilee

Jag ska på ul ni vid, skit nervös, tänk om skrutten inte lever! Blir så orolig jämt strax innan jag ska gå! V 19+3.

• Nilee

Vi väntar en perfekt liten tjej !!!!!!!! Som var så stor att hon inte längre fick plats på bild hihi! Vi är så sjukt lyckliga ! Nu när sambon släppte av mig sitter jag bara hemma och stor bölar av lycka

• Nilee

Vill bara dela med mig en bild på mit hjärta :)
    Huvudet ligger neråt, till vänster kroppen och benen uppe till höger, och armen går upp till huvudet, då hon ligger och kliar sig i huvudet och höll för öronen ibland . haha !hon ligger intryckt i ena sidan av magen ( där jag känt av puffarna) Så det är högst troligt ja känt hene, Hon ville absolut inte flytta sig därav blev det inte så bra bilder, men hon är världens finaste ändå <3 Kissenödig är hon också! Vecka 19+3

• Nilee
    MissFörstånd skrev 2012-01-11 08:09:00 följande:
    RUL 8.30. Sitter på sjukhuset nu och väntar med spänning
    åh lycka till :)
  • Nilee
    zenoble skrev 2012-01-11 21:19:52 följande:

också varit på rul i morse och sett det lilla hjärtat, som är en pojke till :) så skönt det känns nu.. moderkakan i bakvägg så därför jag känner bebis så himlans mycket nu. Glad Kan ju också slå fast att alla test jag gjort och hur jag mått hittils denna graviditet stämmer inte då det skulle vara en flicka enligt det. Allt är helt annorlunda denna gång och ändå är det samma kön :)

Elvis mamma: vad skönt att allt såg bra ut, hoppas det förblir så då!

Jag har inte gjort någon undersökning men är också säker på att min slempropp lossnat. Men har inte haft några symptom förutom sd som blivit bättre efter jag varvat ner lite så jag tror inte det är någon fara.. odlingen hittades inget på heller, skönt.

vad mysigt, grattis :) 
Svar på tråden Juni-barn