Juni-barn
Sjöjungfrun, jag har en förskoleklass denna termin. Täcker 65 % och så 35 % fritids. Känns väldigt tufft! Har förstått att det är väldigt svårt att få gravidpenning som lärare, men elevassistenter får nästan alltid det.
Sjöjungfrun, jag har en förskoleklass denna termin. Täcker 65 % och så 35 % fritids. Känns väldigt tufft! Har förstått att det är väldigt svårt att få gravidpenning som lärare, men elevassistenter får nästan alltid det.
Har du en tuff arbetssituation Sjöjungfrun?
Vad konstigt jag skrev, blev bara nyfiken på hur din arbetssituation ser ut?
Äntligen VUL! Det gick toppen och hjärtat tickade så fint. Vecka 9 + 5 stämmer bra då läkaren mätte.
Busbus - jag tycker att det låter som om ni behöver någon oberoendes syn på saken! Familjerådgivning eller någon släkting bägge känner att ni litar på. Låter så tufft.
Färgade förra veckan, gick toppen!
Bara så ni vet är ert barnvagnssnack rena grekiskan för mig! Hjälp! Får nog be svägerskan om en kurs.
Jag är shoppingtokig i vanliga fall, men just barnvagn intresserar mig inte alls. Son det känns nu duger en svart från Blocket gott och väl! Men det kan ju ändras Vi flyttar till vårt hus om tre veckor. Då drömmer jag om ett barnrum med vita möbler och en tapet jag tittat ut! Längtar!
Vi flyttar till vårt hus 1 december! Längtar så. Köpte det i början av juni så vi har väntat länge. Många banker erbjuder ju andra lösningar för 15 %, men det blir ju inte lika fördelaktigt som övriga 85 %.
Jjohansson - tråkigt att höra!!! Hoppas att det blir bättre snart.