Juni-barn
Det finns tabletter som är snällare mot magen. Själv tar jag blutsaft, men det funkar bara om du inte har jättelågt blodvärde. Detfinns även medel på apoteket som hjälper magen, fråga bm. Lycka till
Det finns tabletter som är snällare mot magen. Själv tar jag blutsaft, men det funkar bara om du inte har jättelågt blodvärde. Detfinns även medel på apoteket som hjälper magen, fråga bm. Lycka till
Var på bio i går och satt alldeles för mycket så i dag kan jag nästan inte röra mig. Nu blir det TENS och sängen en stund till.
Fortsatt sjukskriven, bara att se om försäkringskassan tycker det samma.
Har precis pratat meden oerhört otrevlig handläggare på f-kassan.:(
Efter en ytterligare en halvtimme i kö fick jag svar på mina frågor från en MYCKET TREVLIG handläggare på försäkringskassan.
AAEV ja jag hör till dom som brukar försvara f-kassan. De har nästan alltid varit trevliga och tillmötesgående mot mig, så jag blev jättesnopen. Krya på er!
Jag är också sjukskriven pga foglossning. Har hämtat bälte, kryckor och TENS apparat. Idag sa läkaren att han tyckte jag skulle skaffa rullstol. HMm har inte bestämt mig ännu. Kanske skönt så att man kommer ut lite. Går in i 20 i morgon tror jag
Agnes: grattis gudså kul!
Kramp har jag haft med alla barnen, håller med alla andra om tipsen men jag kan tillägga B12. Jag hade mycket kramp (fast jag inte var gravid) det visade sig att jag hade B12 brist och det hjälper mig att ta dom. Så fort jag har glömt så kommer krampen tillbaka.
gizmolarson: vad roligt, vad blev det för vagn?
V20+0 i dag,snart halvvägs, kanske dags att göra det offentligt:)
Angående amning: Med min första, som jag fick när jag var 20, kände jag en enorm press att amma. Det funkade inte alls, hon skrek, det låste sig, vi flyttade och jag satte press på mig själv att ha ett perfekt hem och en perfekt dotter. JAg fick ge upp efter några veckor. Jag tyckte inte ens om det. Med de andra tre har det funkat perfekt, visst är det lite jobbigt ibland men jag har tyckt att det smidiga har övervägt. Huvudsaken är nog att man lyssnar till vad man vill själv och inte känner press från andra.
JAg är inte direkt känslig, men känner mig så ledsen.