Juni-barn

Hehe, ja och med det illamåendet som har smugit sig på de senaste dagarna så kommer ingen annans kroppsvätskor ner i min hals det kan jag lova :P
Det är ju faktiskt inte många dagar kvar och bebis kommer ju när bebis behagar så jag orkar inte testa massa knepiga grejor som faktiskt kan skada mer än det hjälper :)
Bläää va allt är tråååkiiiiiigt... Jag kommer vara gravid tills tidens ände MINST! Inte ett tecken på förlossningsstart så långt ögat når.... Det roliga är att jag inte har BF förrän om 11 dagar och ändå går jag här och åmar mig över detta även om jag VET att det kan dröja 25 dagar till innan bebis är här Jag ska till barnmorskan kl 13 och då hoppas jag VERKLIGEN att bebis har fixerat sig (var ruckbar för 2 veckor sedan) annars slänger jag mig på golvet och storlipar!
Jag var på Jula förresten och köpte en TENS-apparat för 399:- Alltid nåt positivt mitt i eländet eftersom det skulle kostat samma pengar att hyra en hos BM. Bara ett tips
Sent igår kväll fick min bästa vän sin dotter. Jag är så otroligt glad för hennes skull och ändå kunde jag inte låta bli att känna lite ångest för min egen skull. BF 16 juni och så kanske man går över 2 veckor.. Herregud 22 dagar kvar, det känns som en eeevigheeeeet!!!
De brukar väl säga att man ska ta 2 alvedon och en varm dusch :) Är det förvärkar så brukar det avta då