Inlägg från: snuppis |Visa alla inlägg
  • snuppis

Juni-barn

När ska man skicka in hur man vill ta ut FP?  Jag har skickat in vad min inkomst är. vare sig min Gravidpeng går igenom el ej så lär jag väl ta ut 10 dagar innan BF va? 

• snuppis
    LillSnurr82 skrev 2012-04-18 12:06:36 följande:
    Det kan du ju välja hur du vill. Med dottern har jag skickat in vilka dagar jag vill ha varje månad. Så det är ju inget du behöver bestämma nu. Men vet man exakt hur länge man vill/kan vara hemma så kan man ju skicka in allt med en gång om man vill.
    oki tack =) 
  • snuppis

jag vet inte va min bebis gör, den hade tydligen inte vänt på sig ännu, och det känns som om den hoppar på mutten inifrån. och försöker spräcka mina höfter!! =)

• snuppis
    fyrklöver81 skrev 2012-05-02 20:23:08 följande:
    Vill bara säga att ul idag gick bra, lillens hjärta har rättat till sig, underbart.

Han har dock ej vänt sig ännu, bf den 29 juni, hur har ni det med era små har de vänt sig och när??? 
    jag har bf 26 juni bm trodde inte bebis vänt sig ännu.. men idag har de gjort så ont vissa stunder så den kanske håller på med nått nu ? vi får se om 2 veckor va bm tror.. hon pratade om vändningsförsök annars
  • snuppis

Går in i v 35 nu och bebis VÄGRAR ge sig till känna hur den ligger. Bm har försök nu 2 ggr ska vänta 1, vecka till och se om hon kan känna annars blir de väl ul el nått. idag va sonen med och lyssna på <3 ljuden åhh vad han har längtat. Han va så goo att han höll mig i handen i hela tiden så att jag slapp vara rädd =) 

• snuppis
    Pepita skrev 2012-05-14 18:56:19 följande:
    Hej tjejer! Har inte varit in här på ett tag nu. Vi har ju flyttat till hus å haft massor att göra och inatt kl 2 gick mitt vatten och 9.39 kom det ut en liten Melissa :) vi mår alla bra men är helt slut!

Kämpa på nu tjejer snart är det er tur!

Kram
    åhh grattis!!
  • snuppis

jag dricker massor med vatten, alltid törstig typ. Eller massor kanske jag inte ska säga men mycket för att vara mig, förr drack jag aldrig vatten, jag va stolt om jag fick i mig ett glas! Men nu kan de bli 1,5 liter om dagen 2 liter om man räknar med andra vätskor men de har jag alltid druckit. Tänkte på gravdiabetes. Men jag kissar inte oftare behöver tex inte gå upp på nätterna 

• snuppis
    gizmolarson skrev 2012-05-17 13:18:33 följande:
    Hej tjejer! Nu ligger jag å myser med våran son på BB..
    wow grattis!! vad mysigt
  • snuppis

HJÄLP vad känslig jag är!! Sonen ska åkte nu på morgonen med mormor och morfar, de ska bo i husbuss ett dygn och fiska grilla och mysa. 6 mil bort. Sonen har sett fram mot det halva veckan och tjatat hela morgonen om när de ska åka.. Han kommer hem i morgon kväll. Det var 7 månader sedan han var borta över natten och de var när sambon fyllde 40 och hade fest. HALLÅ barnet är snart 9 år och det är klart han vill göra saker utan mamma o pappa...men när han vinka hej då i mormors och morfars bil började jag stor böla!! 

Svar på tråden Juni-barn