Inlägg från: LillaGrynet |Visa alla inlägg
  • LillaGrynet

Juni-barn

Polarlantis: Jag ska göra UL nästa vecka på barnmorskemottagningen södra torget.. Vet att en bekant till mig gjorde sitt där och hon fick veta könet.. Men hon kände barnmorskan som gjorde det på henne lite grann Jag hoppas jag får veta könet.. När ska du göra ditt UL och vart? Gjorde mitt UL med min son uppe på sjukhuset och då berätta dem inte könet men det var 2007

• LillaGrynet

Polarlantis: Vart går du hos BM? Jag är i v. 19(18+2). Hoppas dem är samarbetsvilliga på sjukhuset Min BM boka in mitt RUL.. Men hade dem inte haft tid där så hade jag fått boka på sjukhuset själv...

• LillaGrynet

Polarlantis: Får man fråga vem du går hos!? Vilken BM? Måste säga att det är väldigt rörigt på BM-mottagningen.. Har blivit inbokad på tider för att ta prover bla o då när jag kommit så har det inte funnits något inbokat o allt hat varit allmänt rörigt denna gången mot förra gången jag var gravid 2007. Skulle inte förvåna mig om jag kommer dit nästa v o inte är inbokad på UL... Blir så trött! Jag går hos Karin förresten och ska på RUL till någon som heter Åsa.

• LillaGrynet

Nangijala: Jag gjorde på sjukhuset med sonen men dem vägra säga könet., var 2007 så dem kanske har ändrat sig nu då:-P

• LillaGrynet

Tjejnamn: Noomi, Nellie eller Amalie
    Killnamn: Colin, Algot , Ethan, Justin eller Mille

Storebröderna heter Elton

• LillaGrynet

Allt kom inte med...

Storebröderna heter Elton och Shawn.
    Längtar till RUL på Onsdag å hoppas vi får reda på könet då

• LillaGrynet

Danica: Gillar både Colin o Ethan Starkt! tycker pojknamn är lättare än tjejnamn:-P

Tror vi kommer få en pojk.. Varför bryta trenden?! Min mamma har 7 barnbarn å alla pojkar så det är livat när vi alla ses

• LillaGrynet

Hej! Nu har vi varit på RUL.. 14 juni Nytt BF.. Fråga om könet men inget hon kunde se. Envis som jag är av att veta kommer jag boka köns-UL i GBg.. Någon som vet nåt bra ställe o i vilken vecka gör man det?! Har glömt av det.. Var på Barnmorskegruppen sist...

• LillaGrynet

Ingen som vet något om Köns-UL i Gbg?! Vill så gärna veta vem som gömmer sig i magen Men bebis var inte alls villig att vis sig.. Eller så kanske BM inte var tillräckligt duktig på att se:-P

Svar på tråden Juni-barn