Inlägg från: Pluttan |Visa alla inlägg
  • Pluttan

Juni-barn

Grattis Lina007 till flickan.Baby
    Jag längtar så tills det är min tur. Känns som evigheter.

• Pluttan
    zenoble skrev 2012-05-24 15:52:41 följande:
    Tack hörrni, ja vi får stanna som tur är. Tycker värkarna börjar bli mer kraftiga igen så vi får se!
    Lycka till och hoppas att din bebis snart kommer ut.
    Själv bara väntar jag på min tur. Men kommer väl snart hoppas jag.Skrattande
  • Pluttan
    RocketQueen skrev 2012-05-24 19:20:45 följande:
    Lenis: Jag har också tröttnat på det här med kläder. Nu har jag köpt lite långa tunikor och sånt på tex hm. Billiga saker för runt en hundring. Har köpt en storlek större än vad jag brukar ha så passar det nu och det kommer säkert att vara skönt i sommar efter bebisen har kommit också. Så nu är det leggins och tunikor, linnen som gäller för mig!

Zenoble: Åh vad häftigt! Då blir det säkert bebis inatt senast

Jag har varit och kollat upp min supersvullnad idag iaf. Värdena var på gränsen men inget akut iaf. Så än så länge är jag frisk men jag fick strikta order om att vara uppmärksam eftersom det kam gå fort om det väl händer nåt. Men just nu kan jag vara lugn iaf
    Jag kör med samma klädstil jag också nu. Så skönt och så ledigt. Samtidigt mycket smart eftersom man kan använda tunikorna sedan också. Tack för era tips.Solig
  • Pluttan

Ett stort grattis till sonen Zenoble. Så underbart. Hoppas allt gått bra.

Janiiique välkommen.

• Pluttan

Sweet life skrev 2012-05-25 11:24:46 följande:
    Sambon skojade idag och sa att renovering av vardagsrum får bli hans sommarprojekt, för det blir ju ändå inget sex i sommare..

Hahahaha. Ja det kan inte vara lätt för "våra karlar" inte.

Grattis Fia 87.Guld i mun

• Pluttan
    FiaA87 skrev 2012-05-25 14:40:28 följande:
    Tack för alla gratulationer! Det var rätt roligt när vi fick komma upp till BB avdelningen idag, där väntade två stora väskor med Blöjor, salvor, bindor, leksaker att hänga på vagn osv.. Trodde inte man fick ngt på sjukhuset!! Både jag & sambon fick ett rum, känns Skönt att han slipper åka hem..
    Vilken fin gest. Vilket landsting tillhör du?
  • Pluttan

Jag har gått upp ungefär 15 kg.
    Kände av molande "mensvärk" under hela dagen i går och lite på förnatten. Men idag är det som bortblåst.

• Pluttan

Typiskt igår kände jag molande värk och tyckande känsla nedåt som varade under kvällen. Så vi passade på att "färdknäppa" och tänkte att nu blir det väl mer av detta. Men idag känner man än att det inte känns något. Blir också så trött på att bli lurad.

Måste fråga har era slemproppar lossnat? Jag har inte märkt av min i alla fall.

• Pluttan

Jag har också bara en vecka kvar till bf. Bebis kom ut NU tack.Skrattande

Sjärnfrukt: Det som dom sa blir jag också asförbannad på. Har ingen utav dom varit gravid någon gång?
    Det är så lågt att göra sig lustig på andras bekostnad. Hoppas din sambo/make stöttade dig i detta.
    Du vet att du är en vacker gravid kvinna. Dom är bara avundsjuka.

Elskling: Grattis till din flicka.

Svar på tråden Juni-barn