Inlägg från: MissFörstånd |Visa alla inlägg
  • MissFörstånd

Juni-barn

LillaGrynet skrev 2012-06-09 21:35:07 följande:
    Missförstånd: Ja, det är galet billigt.. Känns nästan pinsamt och inte betala mer.. Hon har ju inte ens tagit betalt för allt material känns det som och tiden hon lagt ner på det.. Minst 400 hade jag räknat med då dem går för det på tradera har jag sett.. :-/ Men frågat flera ggr om hon inte ska ha mer men icke så va ska man göra mer än Tacka så mkt!
    Nej det är inte så mycket mer att göra än att tacka och vara glad för att man har en så bra vän

Jennie - Låter som en tuff start, skönt att det inte verkar vara något allvarligt.

Pojkarnasmamma - Jag hejjar på dig!

Elvismamma - GRATTIS till lilla tjejen! Baby. Du får skriva och berätta sen i andra tråden när ni landat lite. 

Cataleya - Lider med dig! Kramar. Hoppas det sätter igång på allvar snart!

Här är det numera v.41 40+0 och jag känner inte ett skit! Ska till bm på fredag och hoppas då få veta något iaf om hur det blir om den inte kommit, vilket jag faktiskt inte tror.       

ღ ♥Joline 2007 - Bebis 2012♥ ღ
  • MissFörstånd
    LillaGrynet skrev 2012-06-10 14:51:41 följande:
    Hej tjejer! Nu är jag påväg upp till förlossningen för att sättas igång kl.15. Var uppe kl.10.30 pga klåda och att jag inte sover på nätterna. Dem körde ctg och tog blodtryck 90/60 vilket var lite för lågt. Glatta hinnor. C-x utpl.50%. Öppen 1 cm. Så det gick snabbt för läkaren att ta det beslutet. Åkte från förlossning kl12 hem äta å vila å lämna sonen till B-vakt. Så nu är det en smärtsamma timmar framöver troligtvis Är dö nervös..
    Oh så spännande! Snart har du din lilla bebis hos dig!
    Bumman79 skrev 2012-06-10 14:53:31 följande:
    Ja det kan verkligen vara jobbigt...jag förstod inte det innan jag blev gravid att det kan vara så jobbigt att svara på samma fråga 10 ggr om dagen.
    Jag får mycket blickar å frågor från kunder när jag går i centrum (jobbar i en mataffär där jag bor) vissa kommer tom fram å ska ta på magen...känns ju liite obekvämt ibland :P.
    Speciellt nu när man är tung, svullen å har ont å knappt ens ORKAR gå till affären då orkar man inte snacka med folk överallt...vill bara dra på mig en burka ibland :P.
    Frågorna är såååå dryga! Jag jobbar extra på en matbutik där min mamma också jobbar och alla är på henne om jag känt något eller så. Blir galen, varför ska alla fråga?! Jag har faktiskt handlat på en annan butik nu några gånger för jag orkar varken med kunder eller personalens frågor om när det är dags , man får hitta på lite olika sätt att undvika folk.

• MissFörstånd
    Ginny skrev 2012-06-10 15:55:51 följande:
    Den 6 juni föddes vår lilla dotter, 3450 gram och 50 cm lång. Idag fick vi komma hem.
    Nu börjar föräldralivet!  

Grattis!!!
  • MissFörstånd

Aj! Mitt i ett steg bestämde sig Blygdbenet för att typ flytta sig. Samma sak som förut, kan inte lyfta benet.

• MissFörstånd

Havsjungfrun - spännande, förstår att det blir svår att sova.

Här har bebisen party i magen så jag inte kan somna. Hårt party känns det som.

• MissFörstånd

Uddabus - då håller vi tummarna för fotbollen ikväll .

Jag fick inte "somna" förrän vid två inatt. Bebisen levde rövare och låg inte still en sekund, rörde sig så mycket att jag trodde vattnet skulle gå . Har rört sig mycket hela natten och nu på morgonen så idag blir det inte mycket gjort!

• MissFörstånd

Pojkarnasmamma - ÄNTLIGEN! Grattis till er! Kroppen hade äntligen lurats klart! Skönt att det är över nu så du inte har lika jobbigt!

• MissFörstånd

Sjukt seg dag! Bebisen höll mig vaken Alva natten och idag har jag bara vilat. Sambon kom precis hem men han ska åka bort igen och fixa lite grejer. Segt! Kan lika gärna bli kväll så man kanske kan få sova.

• MissFörstånd

Nu känner jag mig plötsligt nervös och tycker att bebis kan stanna därinne ett tag till. Jisses vad känslorna kan pendla!

Svar på tråden Juni-barn