stjärnfrukt skrev 2012-06-07 10:25:39 följande:
Idag skulle jag gjort klart det sista i mitt skolarbete och skicka in och äntligen ta sommarlov och bara njuta. Tror ni inte jag upptäcker att det fattas en bok som jag måste ha för att kunna göra klart?! Och inte kan jag få tag på den innan tisdag typ. Deadline är på söndag. Åååhhhh jag blir så ledsen!
Antingen kommer jag sitta där och plugga tills krystvärkarna börjar, eller så får jag helt enkelt plugga när bebisen kommit... Vet inte vilket som känns värst faktiskt. Detta är troligtvis min sista graviditet, så jag har hela tiden försökt unna mig saker som jag aldrig gjorde första gången, som nu att kunna "bara va" den allra sista tiden. Fy blir så ledsen och besviken när saker inte blir som jag har tänkt.
Idag är det exakt en vecka kvar till bf

Åh, vad typiskt! Ingen kursare som är klar och kan låna ut den heller?
stjärnfrukt skrev 2012-06-07 10:27:44 följande:
Åh så skönt att läsa ditt inlägg!!!! Min bebis har ju backat från att vara djupt ruckbar, nästan fixerad till att "ligger väldigt långt upp med huvudet" (rörligt då eller vad menade hon?! hade en vikarie...) och jag oroar mig så för detta ifall vattnet skulle gå, men då skiter jag i att oroa mig för det!
Så sa hon i alla fall. Var tvungen att fråga eftersom jag läst en del här och då hon inte sagt något alls om det. Skulle vattnet gå kan det ju vara bra att tala om att huvudet är rörligt när man ringer till förlossningen i alla fall så får de säga vad de tycker att man ska göra. Men är inte orolig över det i alla fall.