Inlägg från: MissFörstånd |Visa alla inlägg
  • MissFörstånd

Juni-barn

Uddabus - fy! Jag lider med dig! Hoppas du får bebis i helgen!

Rocketqueen - här sa de också att de sätter igång 42+0 men för mig är det en söndag. Om de gör det fastän det är söndag vet jag inte, men troligtvis inte med min "tur".

• MissFörstånd

Essence - grattis till tjejen

Lillsnurr - stort grattis :).

Rocketqueen - låter bra det

Bebis är helvild i magen nu ikväll och ja jag hoppas väl. Magen blir stenhård så fort jag går Eller rör mig.

• MissFörstånd

Lucian - på mig rann det efter benen och det var bara vattniga flytningar. Fick lov att åka in på koll för att sen få åka hem igen. Men om man tar på en binda och det fortsätter så är det nog vattnet. på mig kom det bara i en omgång och inget mer.

• MissFörstånd

Lucian - har du varit in på koll? Det tyckte de var viktigt här iaf, för OM det skulle varit vatten ska förlossningen starta inom 72 timmar.

• MissFörstånd

Lucian - är det inte vatten då? Jag hörde att vi har för bra bindor idag också så det är inte säkert man uppfattar tyngden, de har för bra uppsugningsförmåga tydligen. Jag har bara haft dessa vattniga flytningar en gång men om det är som du säger att det kommer hela tiden så är det kanske vattnet.

Jag har börjat få lite molvärk som inte ger med sig av två Alvedon. Vad tror ni om det? Bebisen har varit helvild idag.

• MissFörstånd

HeavyD - ja jag hoppas ju det innerligt, men man vet ju aldrig. Tycker det är svårt med värkar för det hade jag aldrig hemma innan jag fick dottern. Men än så länge känns det bara som stark mensvärk och jag ligger med
    Värmekudde

• MissFörstånd

Jaaa min molvärk bara försvann igårkväll så här blir det ingen bebis på länge. Det konstiga är att nu på bf+8 har jag liksom lite gett upp hoppet om att det faktiskt kommer att komma en bebis. Känns som att graviditeten går baklänges och att kroppen har ångrat sig. Någon mer som gått över som känner/känt så?!

Att jag kände något speciellt för 17e är nog bara att glömma.

• MissFörstånd

Dontworry - hejsan . Grattis till er lille skatt, det finns en snacka-vidare tråd som heter Juni Barnen , välkommen dit.

Svar på tråden Juni-barn