Juni-barn
Missförstånd- har inte mått dåligt i nån grav.. Så konstigt att man börjar nu.. Men tror nog att Sigge ligger å drycker på nån "må illa" nerv
Missförstånd- har inte mått dåligt i nån grav.. Så konstigt att man börjar nu.. Men tror nog att Sigge ligger å drycker på nån "må illa" nerv
Här är det tvärtom, inte hungrig eller sugen på något.. Så tråkigt när maken vill laga finmiddag som man i vanligtvis älskar å inte alls smakat nåt längre..
Pepita- jag tror inte på mitt Bf har den 13 juni men tror snarare kring 5-8 juni nån gång
Hemmamorsan- jag har oxå bara varit hos bm 2 gånger inskrivningen å förra veckan, nästa gång är om 4 veckor
Pojkarnasmamma- ge han inte för mycket vatten på en gång utan lite,lite åt gången.. Hoppas han blir frisk snart
... Och ofta ist.
Har jag sagt att ammningskudde har varit den bästa sak jag någonsin har köpt å haft när jag har varit gravid och efteråt.. kan stark rekomendera, fick slänga min gamla som jag köpt på Ullared efter 3 år och 2 graviditeter, välanvänd å sliten ..längtar till jag vi ska ner å handla för då ska jag köpa 2 st..
Har den som mellan benen , som kudde mm
Äh så billigt att köpa en på Ullared.. Dom är bäst..
Jag har köpt på Ullared för 140 :- fast det var för ca 2 år sen så dom har säkert höjds lite..
Men jag ska ju ner till Ullared därför så köper jag ist för att sy..
Åh har haft tenta i 4 timmar å att tenta å va gravid å ha influensa är absolut ingen bra kombination.. Men nu är det lov iaf..