Inlägg från: gizmolarson |Visa alla inlägg
  • gizmolarson

Juni-barn

Missförstånd- har inte mått dåligt i nån grav.. Så konstigt att man börjar nu.. Men tror nog att Sigge ligger å drycker på nån "må illa" nerv

• gizmolarson

Här är det tvärtom, inte hungrig eller sugen på något.. Så tråkigt när maken vill laga finmiddag som man i vanligtvis älskar å inte alls smakat nåt längre..

• gizmolarson

Hemmamorsan- jag har oxå bara varit hos bm 2 gånger inskrivningen å förra veckan, nästa gång är om 4 veckor

• gizmolarson

Pojkarnasmamma- ge han inte för mycket vatten på en gång utan lite,lite åt gången.. Hoppas han blir frisk snart

• gizmolarson

Har jag sagt att ammningskudde har varit den bästa sak jag någonsin har köpt å haft när jag har varit gravid och efteråt.. kan stark rekomendera, fick slänga min gamla som jag köpt på Ullared efter 3 år och 2 graviditeter, välanvänd å sliten ..längtar till jag vi ska ner å handla för då ska jag köpa 2 st..

• gizmolarson

Har den som mellan benen , som kudde mm

Äh så billigt att köpa en på Ullared.. Dom är bäst..

• gizmolarson

Jag har köpt på Ullared för 140 :- fast det var för ca 2 år sen så dom har säkert höjds lite..
    Men jag ska ju ner till Ullared därför så köper jag ist för att sy..

• gizmolarson

Åh har haft tenta i 4 timmar å att tenta å va gravid å ha influensa är absolut ingen bra kombination.. Men nu är det lov iaf..

Svar på tråden Juni-barn