Bumman79 skrev 2012-06-27 15:09:29 följande:
Jag blir oxå tooookig ibland (fast jag döljer det väl tror jag) på alla frågor varje dag. VA HAR DU INTE KLÄMT UT UNGEN ÄN??? Från vänner, släktingar, på centrum, på jobbet (mataffären där jag även handlar mest.)
Man känner sig nästan lite misslyckad när alla andra "lyckas" klämma ut sina ungar före beräknad bf eller så men själv går man med jättekagge över tiden...det är väl därför alla tjatar extra mycket på just mig för att jag är så stor. Då borde jag ha klämt ut den 2 v innan typ...

haha dom tycker kanske det, att ungen ska komma typ 2 veckor innan beräknat ;) Det är iaf typ då alla börjar tjata ;) Jag hade en liten mage, och att jag vet att den "satt" väldigt högt upp är bland annat för att alla som har barn var ju tvungen att påpeka det - man ser att det är ju inte ens på g, magen sitter ju uppe i revbenen fortfarande, typ det man vill höra när man gått 4-5 dagar över tiden ;) Med min son gick jag ju två och en halv vecka över tiden så jag tänkte att det blir väl samma sak igen, men men.. :)
Hoppas det går bra för dig även om det blir snitt. Jag fick sk katastrofsnitt med sonen, blev sövd och hela faderullan, men det blev en bra upplevelse ändå, det viktigaste är ju iaf att dom kommer och att man får ha dom hos sig. Själv har jag aldrig gått och "stört" mig på att jag inte kunde slutföra min förlossning utan har varit jättenöjd ändå. Hoppas det går bra för dig, jättestort lycka till :D