15 dagar kvar till BF.
BM besök idag.
Hb var jättebra, 129, trots att jag hoppat över järntabletterna det sista. Blir så röten i magen av dem.
Hjärtljuden låg på 148
Sf måttet sa hon inte vad det låg på. Men det följer sin kurva, lite under normalen.
Huvudet ned sedan många veckor. Och idag sa BM att det nog får räknas som fixerat, hon tyckte att det kändes som så i alla fall...
Idag skrev vi också in i journalen vad jag har för önskemål inför förlossningen. Blev bara några få rader men fått med det jag tycker känns viktigast.
BM skrattade och sa att vi som i början av din grav var glada om du skulle passera 35v, nu har du ju passerat 37v med god marginal och ännu ligger den lille kvar i magen. (37v +5dgr idag)
Fast jag måste erkänna att jag längtar väldigt mycket nu tills den lille är född även om jag fasar för förlossningen... Den kunde man gärna få hoppa över...
Hade hoppats på att fogarna skulle bli lite snällare nu när han krupit ned i bäckenet och fixerat sig, men inte...
Det räcker med det lilla jag fick gå när vi var till BM. Nu blir det soffläge med vetepåse resten av dagen.