-
Samma här, han tyckte inte att det hjärta jag såg på VUL kunde påverka mig i den riktning att jag inte kunde göra abort... IDIOT!! Blir bara mer och mer arg och mer och mer inställd på att jag tänker behålla det här, med eller utan honom. Hur som helst så kommer ha få ta sitt ekonomiska ansvar. och jag VET att han inte kommer kunna strunta i det här barnet, för han älskar barn så jävla mycket....Uddabus skrev 2011-11-09 15:19:13 följande:Min vägrade att följa med
-
Nu har jag bestämt mig. Jag behåller det här barnet oavsett om jag har han med mig eller inte... Så jag lär ju börja leta bostad nu då....
Min åsikt är att man får vad man betalar för... Jag har redan bestämt vad jag ska ha för vagn, men jag kommer troligtvis inte köpa den ny då andrahandsmarknaden är sååå stor och det finns nästan nya vagnar för en bråkdel av nypriset...emma78 skrev 2011-11-10 08:42:17 följande:Hahaha å jag som hoppas på tvärtom:))har mått jätteilla de andra två grav. fram till v 14 men mår hur bra som helst denna gången:))slutade må illa för snart två veckor sedan redan i v 8!! Så jag tror ju att jag har en liten tös i magen för de andra två var ju pojkar:))
Som jag berättat innan är ju detta en liten sladdis och det var läääängesedan man hade koll på babysaker å sånt.Vet att det är väldigt tidigt men man kan ju inte låta bli att spana lite på vagnar o dyl. Är det någon som vet nått om vagnarna som finns på www.billigabarnvagnar.se/ ??? Hittade en vagn där som jag gillade men vet ju inget om kvalliten......Priset var det ju inget fel på,men det kanske är så att man får vad man betalar för?
-
Vill också ha en bugga!! Men den är för dyr och för mig som kommer vara ensam blir det inte billigare...RocketQueen skrev 2011-11-10 15:04:12 följande:Jag vill ha en bugaboo cameleon, det är den enda vagn jag kan tänka mig, har helt snöat in på den. Mannen tycker den är för dyr men jag ger mig inte så lätt
IdaElin: du som bor i Stockholm, förra vintern var det ju brutalt mycket snö (iaf här ute) funkade det bra med buggans vinterdäck till? -
Det har du heeelt rätt i! Får kanske be mormor och ett bidrag, hon brukar vara väldigt generös med sånt..RocketQueen skrev 2011-11-10 16:13:21 följande:Sweet life: Men håll utkik på blocket. Brukar finnas massor där till bra priser. Det kostar inget att kika runt
-
Om det är skadligt eller inte tvistas det hej vilt om, men färgen kan bli annorlunda då håret beter sig annorlunda under en grav på grund av hormoner... Jag ska slänga in en toning här nån dag så vi får väl se hur det blir..JennieJ skrev 2011-11-10 17:00:28 följande:En fråga? Hoppas någon vet, men har hört att man inte ska färga håret under en graviditet vet dok inte exakt varför? Men frågan är om de är lika skadligt att lägga i en toning? Börjar bli två färgad i huvudet och de är mindre snyggt så behovet är stort att göra något åt de.
-
Mitt illamående finns där när jag vaknar på morgonen. Men det är för att jag är så grönjävligt hungrig. Sen kommer det tillbaka när jag blir hungrig igen. och just nu är jag inte suget på nått vilket i sin tur leder till att jag hoppar över massa mål mat.. DUMT!! Men det bara blir så....
-
Åh va kul! Minns som de vore idag när jag och min exman köpte vårt hus för 4 år sen... Underbara känslan!PIO skrev 2011-11-10 21:32:38 följande:Antar att du menar mej :) ja vi har redan hittat ett. Ska bara fixa me lånen så det bara är att skriva på och betala. Den 21 är det vårat :) längtar ihjäl mej men nu är det bara lite över en vecka kvar tills vi får nycklarna.
Grattis! -
Uch, idag är jag lite orolig. Känner mig helt som vanligt, men har som mensvärk...
-
Tycker inte man gör annat än är orolig! När ska man få njuta och vara glad?PIO skrev 2011-11-11 13:35:40 följande:Blir orolig när de där jädra bruna flytningarna dykt upp igen. Grrrrr
-
Jo, lite illamående, enorm hunger och ådriga bröst har jag ju. Men de ömma bröstvårtorna som vart där från dag ett är borta.. Är i vecka 10 jag med, så det är väl full fart där nere när det gäller att växa..IdaElinLivia040611 skrev 2011-11-11 14:21:55 följande:Sweetlife: fy jag skulle bli orolig om det var jag, att symtom försvinner e ju inget bra tecken:( e nästan mer rädd för det än bruna flytningar som jag hade förut. Men avvakta och se, dom kommer säkert med full kraft på kvällen. Jobbigt med mensvärken men det kan ju va det symtomet som du har kvar det behöver ju inte va negativt. Jag har själv en himla växtvärk e i vecka 10 nu.