Inlägg från: RocketQueen |Visa alla inlägg
  • RocketQueen

Juni-barn

Åh vad trist, jag har iaf ett par tummar över, jag håller dom!

• RocketQueen

Är i v.13 nu och har bytt jobbyxorna till ett par bekväma mammabyxor som inte sitter är nånstans. Sååå skönt! Nu när man inte behöver vara så hemlig längre Kub-ultraljud på tisdag och jag är så nervös! :-:

• RocketQueen

Zenoble: Nej det blir första titten, det är därför jag är så nervös! Tänk om jag bara har inbillat mig allting! Eller tänk om jag inte inbillat mig och vi ska bli föräldrar! haha oavsett så är det läge att bli nervös!

• RocketQueen

Lillsnurr: Samma för mig, hur sugen är man när man hela tiden mår illa och kännersig småtjock liksom

• RocketQueen

Hela förra veckan sov jag så himla dåligt. Max 3-4 timmar per natt och jag blev mer och mer irriterad och sur för varje dag som gick. Nu har jag sovit helt sjukt bra två dagar i rad och jag vaknar med ett leende och tolv timmars nattpassen blir helt plötsligt superenkla! Tänk om man alltid fick sova hur mycket man vill...

Men imorgon blir det upp tidigt för då ska vi göra kub!!

• RocketQueen

Har jobbat hela natten och nu ligger jag nerbäddad och försöker somna. Men jag är så nervös inför kuben! Bara åtta timmar kvar nu! Hur ska jag kunna somna? :-/

• RocketQueen

Allt såg toppen ut på kuben! Fick ett värde på 1:11000 och pyret sparkade runt och hade sig tills den somnade

• RocketQueen

Åh jag var livrädd innan. Hade så mycket tankar innan om vad vi skulle göra om det visade sig vara ett handikappat barn och vi har diskuterat det så många gånger. Att faktiskt få se att det fanns nån där inne var en bonus men gjorde så mycket för min skull, nu kan jag äntligen slappna av lite. Allt är så bra som det bara kan vara vid den här tiden Men jag sov ingenting natten innan...

• RocketQueen

FiaA87: Jag har ätit levaxin i fem år nu. Det enda som hände när jag blev gravid var att jag fick öka dosen och gå på fler kontroller, så det är absolut ingen big deal. Bebisen tar allt den behöver och det som blir över får jag Så det enda som händer är att jag mår dåligt när värderna blir dåliga, bebisen mår toppen.

Svar på tråden Juni-barn