• Längtarefterliten

ägglossning?

de sista testet är från nu...
    men är de positivt? för gårdagens ser ju positivt ut.. när har jag ägglossning?
  • Svar på tråden ägglossning?
  • Philippa

Läs bruksanvisningen....

• sylse

Jag tycker det ser positivt ut.

• Philippa
    Längtarefterliten skrev 2011-09-26 12:50:28 följande:
    ja men de va inte de ja frågade...
    de va om de sista ser positivt ut eller inte?
    Jag menar att det måste ju framgå i bruksanvisningen hur ett positivt test ser ut...eller?
  • Längtarefterliten
    Philippa skrev 2011-09-26 12:52:18 följande:
    Jag menar att det måste ju framgå i bruksanvisningen hur ett positivt test ser ut...eller?
    ja men de är ju svårt att se ändå kan ja tycka... ja är väldigt osäker inom allt detta eftersom att ja har aldrig egen ägglossning.. och har pre is börjat med tabletter
  • Molly85

Njae, om första positiva va igår så blir det idag/imorgon skulle jag säga.
    Om du tycker det är svårt att tolka streck så rekommenderar jag CBs ägglossningstest om du inte lyckas denna månad. Dyrare, ja, men såå mycket lättare att tolka!

• Längtarefterliten
    Molly85 skrev 2011-09-26 13:15:21 följande:
    Njae, om första positiva va igår så blir det idag/imorgon skulle jag säga.
    Om du tycker det är svårt att tolka streck så rekommenderar jag CBs ägglossningstest om du inte lyckas denna månad. Dyrare, ja, men såå mycket lättare att tolka!
    aa fast blir vääldigt dyrt om ja ska hålla på med de... vi har försökt i 3 år nu. men har inte använt dessa testen innan.. och vet inte alls hur min ägglossning varit innan jag fick pergotime.. vi ska få IVF nu så vet inte hur många månader ja hinner med pergo..
Svar på tråden ägglossning?