• Anonym (mia)

Vart finns STORA, snygga och sköna underkläder XL-XXL?

Ska det va så svårt att hitta sköna och stora underkläder som även är snygga??

Jag har storlek över 52 i trosor och OFTA är det extremt svårt att hitta något snyggt!! VART handlar ni andra stora storlekar? BH är lite lättare, men svårt ändå ibland, har 70 D - också en "konstig" storlek, man får leta i timmar...

Nu har jag letat efter något "roligare" i underklädesväg, men allt snyggt är i små storlekar... Hittade ett fint "set" på Twilfit, där passade bara överdelen....suck...

Så vart handlar ni andra? På nätet? I butik?         

• Svar på tråden Vart finns STORA, snygga och sköna underkläder XL-XXL?
  • Anonym (mia)

Tack!!

De verkade ha fina underkläder i alla storlekar, va skoj, har du handlat där? Brukar kläderna kännas bra? 

• Anonym

Jag har bara handlat kläder där, inte underkläder men de jag handlat är jag nöjd med De är rätt stora för sin storlek så ibland har jag fått ta en storlek mindre. 

• Anonym (Nike)
    För kvinnor med stor byst kan det vara svårt att finna en Bh som är snygg och sensuell och som dessutom har STORA kupor. I vårt sortiment finner du olika typer av trosor och Bh:ar i olika stora storlekar. Nu kan du välja bland snygga trosor och Bh:ar i stora storlekar som framhäver dina former på bästa sätt. 
    www.kisskiss.se 
Svar på tråden Vart finns STORA, snygga och sköna underkläder XL-XXL?