Min kärleks längtan
Har varit tillsammans med min man i 6 år och har en liten på 6 månader.
Det är så här att vi har haft det väldigt struligt de senaste två åren de sista 3 månaderna bråkar vi varje dag.
Han har eget företag som de inte går så bra för därmed så har vi ekonomiska problem. vi vill sälja men det finns inte så många som vill köpa. kan inte bara lämna eftersom vi är skyldiga pengar för affären och måste betala tillabaka när vi har sålt affären. Dessutom jobbar han hela tiden, han går tidigt på morgonen och kommer hem sent på kvällarna. detta gör att han inte ens hinner o träffa sitt barn.
Det jag saknar är kärleken emellan oss vart har den tagit vägen ? vi säger inte att vi älskar varandra vi tjaffsar för allt och ingenting jag får aldrig någon spontan puss ifrån honom. vi har fått en irriterad stämning emellan oss.. jag har förklarat flera gången att jag vill ha mer kärlek från hans sida men det är ingenting han förändrar. vet verkligen inte vad jag ska göra börjar bli trött.
känns som om han inte förstår mig. vi säger inte så mycket till varandra. vi kan sitta i en timmes färd i en bil utan att säga något till varandra. jag vill så gärna men det känns som om han har tagit avstånd. När jag frågar honom vad det är som är med honom säger han att jag har en tuff attityd som han inte orkar med. Jaa, jag har blivit väldigt irriterad och gapig och tjatig .. men det är för allt runt omkring .. vi har stor bråkat och vi lovar att vi ska ändra på oss. men det går två dagar så är det likadant igen =/
Vet verkligen inte vart jag ska ta vägen känns så himla tufft..