Stor byst!!
Har alltid svårt att hitta bra Bh till min stora byst. Ngn som har ngt bra tips på bra BH??
Har alltid svårt att hitta bra Bh till min stora byst. Ngn som har ngt bra tips på bra BH??
ellos har en bra kollektion. har själv F kupa och köper därifrån..
jag brukar ber min kompis i UK att köpa mina bh. tycker jätte mycket om Marks and Spencers BH. kanon bra. i sverige köpa jag miss mary of sweden www.missmaryofsweden.se/
lycka till
Om du har vägarna förbi Stockholm finns det en butik i Gamla Stan där man får hjälp att prova och där de också har en kundregister så att man kan komma tillbaka och få exakt samma sak utan att prova på nytt. Förmodligen kan man beställa också.
De är inte billiga, men det är värt det om man har stor byst och vill ha tag i något bra.
Butiken heter Gustaf Mellbin och ligger på Västerlånggatan 47. Vet inte om man får skriva ut telefonnummer här eller om det räknas som reklam eller något, men sök på gulasidorna.se
Beror också på vilken form du har på brösten..
Men jag körde på Chantell (stavning?)....Dom har både fina enkla med BRA stöd
Vet även att "Michelle" har BH'ar för större byst...
www.bravissimo.com har BH:ar för storbystade.
The blue Rose- Formen ja.. Fasta och uppnosiga.. inte! ;)
Jag handlar oftast på Miss Mary. Fast jag har ju en hos dem ganska vanlig storlek. De har tyvärr inte något bra utbud för folk som har G-kupa. En kompis har det och hon har väldigt svårt att hitta bra butiker att handla i. JAg har numera en FF-kupa (är ju gravid) och då är Miss Mary fortfarande bra. Tyvärr ka man dock inte köpa billigt... Jag är lycklig om jag har turen att hitta något som kostar under 400 kr.
Men 400:- för en BH är väl inte dyrt. Dyrt tycker jag det börjar bli när jag lägger 1200:- för en BH.
He he, näh, då är jag glad om jag betalar så lite. Brukar dock kunna göra det ibland när det finns rea. Tror nog medelpriset på mina BH-ar ligger på ca 600 kr.
Jag passar heller inte i många av de märken som många butiker har, som t.ex. Swegmark och Triumf, får toppiga bröst som ser ut som stora koner då.
Gillar när BH-n ger en mjuk rund form och inte försöker separera och mimimera bysten, för då blir det aldrig snyggt på mig.