skulle ni säga upp vänskapen om...?
Jag tror jag blir helGALEN snart. Fattar ingenting vad som händer. Min nya väninna är såå vacker, härlig, ...jag är sk.ttänd på henne. Vi har umgåtts ca 1,5år o mellanåt känns det som om där är nånting men... Saken är den att vi jobbar mycket tillsammans o hon är i liksom chefsposition så jag är nästan säkert på att hon inte vågar göra nånting pga risken. Har även själv varit övertygad om att jag inget kommer att säga / göra (fegis) men nu håller jag på att bli knäpp. Hela min tid upptas av tankar på henne, om si el så, vad vi skulle kunna göra osv. Nyligen var vi på en trip 2-3 dgr tillsammans o jag var sååå säker på att NU...men icke...jag VÅÅGAR inte. Hur feg kan man vara liksom.
Kommit fram till att kanske jag borde, men risken - ....tänk om vår vänskap faller på det???? Då DÖÖÖR jag. Hur skulle ni reagera om en relativt ny qvinna / väninna sände er ett brev där hon långt förklarade att hon är rätt tänd på er, längtat efter att få kyssa henne o ursäktar er för ifall hon gör bort sig helt totalt till 100%????? Jag är rätt bra på att skriva, uttrycka mej i text - men skulle det ev vara bättre att PRATA o säga rent ut som det är? el att ev läsa brevet själv för henne? Tvivlar på att jag skulle få sagt saken som jag önskar om jag skall prata. I text är det lättare. Men hur skulle ni reagera OM det vore så att intresse INTE finns för mera än vänskap??? skulle vänskapen ta slut då? skulle nånting förstöras??? Tacksam för svar...
Vi har sååå kul då vi ses (dock sällan, ca 1ggn i månaden) o kan prata om ALLT...ja, utom detta då. Vet dock att hon någon gång varit med en kvinna. Min hjärna är helt sluut, får ingen ro pga detta, då jag enbart har tankarna på henne och ev vad som skulle kunna ske.... ifalll att...HJÄÄÄLP....