När fick ni hår på underlivet?
Bara en rolig frågeställning till er andra kvinnor, själv var typ 13-14. Skulle vara kul att se vad som är normalt. Kroppens utveckling är alltid spännande!
Good Evening ladies!
Bara en rolig frågeställning till er andra kvinnor, själv var typ 13-14. Skulle vara kul att se vad som är normalt. Kroppens utveckling är alltid spännande!
Good Evening ladies!
jag var 9 år när jag minns att jag faktiskt hade en hel del hår
ca 9-11 år skulle jag gissa. Fick mens tidigt också. Jag var väl 10 när första mensen kom=(. visste vad det var men började storböla. jag VILLE ju inte bli stor. jag var ju bara ett barn som fortfarande lekte med dockor juh!
Jag var 11-12. Mens vid 10,5 så håret kom efter mensen.
11-12 tror jag..fick mens när jag var 12 år.
Det minns jag inte ens, men jag vet att jag började fundera på det här med rakning först efter jag flyttat hemifrån så jag antar att det skedde ungefär samtidigt (så i 15-årsåldern).
Fick min menstruation först som 17-åring så man får väl betrakta mig som väldigt sen överlag.
Minns inte alls
Bröst och hår vid 11, mens vid 12.
Jag var 11.
Jag minns det väldigt tydligt eftersom min kompis en dag efter gympan sa till mig att hon var sur för att jag inte hade berättat för henne att jag hade fått hår på underlivet. Och då hade jag inte ens tänkt så mycket på det själv, jag hade bara ett hårstrå.