Vår/sommarbebisar i umeå 2012
Hej! Hoppar gärna in här om jag får!? Jag väntar också 3:e barnet och vill hålla det tyst ett tag till... iaf vi har passerat v.12... har BF i slutet av Maj men tror det blir flyttat till början på Juni...
Denna graviditet var totalt oplanerad och kom till trots skydd så det har tagit ett tag att acceptera och nu börjar jag förlika mig med tanken att vara gravid... känner mig faktiskt lite upprymd och lycklig
Tyvärr är min sambo inte riktigt där ännu varpå jag gick med i familjeliv igen så jag har ngn att prata med till han också känner att det är OK... Man blir ju galen av att gå bära på en hemlighet som man vill ropa ut till hela världen men som man måste hålla för sig själv ett tag till... Har oroat mig för att ngt är fel eftersom jag mådde så otroligt illa med de första två barnen men nu mår jag inte illa alls... bara lite molvärk och rygg ont... kanske det kommer senare, är kanske inte så långt gången som jag tror... har haft väldigt oregelbunden mens..
Åh vad skönt att få skriva av sig... nu ska jag ta och väcka 2:an innan det är sovit för länge!
Ha det gott alla
Behöver ju inte betyda missfall men magkänslan säger mig att det är så... känns så jävla trist när vi äntligen accepterat graviditeten... vi får väl se hur det artar sig men jag hoppas inte på för mkt! Ville bara skriva av mig!!!