Inlägg från: jessicaåh |Visa alla inlägg
  • jessicaåh

Vår/sommarbebisar i umeå 2012

nyfiiken skrev 2012-03-23 14:50:55 följande:
    Jag är inte allt för aktiv här på sidan, bebis väntas i juni, närmare bestämt den 23e. Kanske är fler än vi som är förstagångsföräldrar eller bara ska ha ungefär i samma tid som också skulle uppskatta att ses?

jag och min sambo väntar också vårt första barn och är beräknad 23 juni :) vore trevligt att ta en fika med andra blivande mammor
  • jessicaåh

Hejsan alla mammor!

Är allt annat än kunnig på dator men försöker starta en grupp på facebook där vi kan prata, tipsa, sälja och fråga frågor som rör graviditet och familjeliv. Har nu skapat en grupp som heter Umeågravida & bebisar, kika in och gå gärna med i gruppen!

I skellefteå finns redan en grupp som jag och många, många andra tycker är superbra! Fick själv stor hjälp då jag hade problem att bestämma barnvagn. Bor ni i Umeå och vore kul om gruppen skulle funka lika bra här. Lätt att vara aktiv!

MvH Jessica 

• jessicaåh

Hejsan alla mammor!
    Är allt annat än kunnig på dator men försöker starta en grupp på facebook där vi kan prata, tipsa, sälja och fråga frågor som rör graviditet och familjeliv. Har nu skapat en grupp som heter Umeågravida & bebisar, kika in och gå gärna med i gruppen!
    I skellefteå finns redan en grupp som jag och många, många andra tycker är superbra! Fick själv stor hjälp då jag hade problem att bestämma barnvagn. Bor nu i Umeå och vore kul om gruppen skulle funka lika bra här. Lätt att vara aktiv!

MvH Jessica

• jessicaåh
    nyfiiken skrev 2012-03-28 14:21:58 följande:
    Har förstått att man, åtminstone inför första barnet blir erjuden någon föräldrargrupp och studiebesök på förlossningen, någon som vet ungefär i vilken veckan man kan förvänta sig att det tar fart? är i vecka 28, men det kanske kommer här framöver?!

Vi har haft två möten med vår föräldragrupp och är också i vecka 28. Fick nog veta det för ca 1,5 måndar sen

• jessicaåh
    nyfiiken skrev 2012-03-28 16:52:02 följande:
    Men, så märkligt. Vilken vårdcentral hör du då till?

jag går på dragonen, själv? :)
  • jessicaåh

Umeågravida & bebisarna heter gruppen :)

Svar på tråden Vår/sommarbebisar i umeå 2012