Vår/sommarbebisar i umeå 2012
marieotyra: Hej! Och Grattis!!
Jag har nog oxå BF i början på juni.
Räknaren här på FL säger 30 maj, men de kommer bli flyttat några dagar, så ja chansar på typ 3-4 juni
marieotyra: Hej! Och Grattis!!
Jag har nog oxå BF i början på juni.
Räknaren här på FL säger 30 maj, men de kommer bli flyttat några dagar, så ja chansar på typ 3-4 juni
Haha, jo, de är nog lite märkligt
Ja har dock en "mensapp" i min telefon, så ja har koll på när ja hade min
De har jag haft de andra gångerna oxå. men har dock ändå alltid blivit flyttad några dagar. Antar att Äl hoppar lite som den vill emellanåt
Näe, jag har inte varit på inskrivning än. Skulle få tid den 17:e, men då är ja borta, då de blir den 24:e istället.
Har du haft din inskrivning?
sunshined: Klart du får hänga här!
Herregud, mars är väl en vårmånad?! ![]()
myror i brallan: Välkommen hit! Klart du får hänga med oss!
Jobbigt att din sambo inte riktigt förlikat sig med tanken än. Men jag kan tänka mig att det tar lite tid att göra de för båda parter när de inte är riktigt planerat. Vilken chock de måste va lixom.
Hoppas han vänjer sig vid tanken snart så ni kan börja ropa ut det till världen snart!
Hur gamla är dina 2 andra barn?
jag har oxå varit lite orolig för att ja inte mått så illa. Iofs har jag inte mått särskilt illa nån av mina graviditeter. Har aldrig ens varit nära på att kräkas eller så. De enda ja känner av nu är lite illamående när ja börjar bli hungrig. Typ när ja vaknar på morgonen å så
Myror i brallan: Va jobbigt med förkylning och hosta :-/
Usch va ja gruva för att jobba natt i veckan... Ja är så sjukt trött hela tiden, så ja fattar inte hur det ska gå!
Men, nu är de bara 5 nätter jobb kvar! Nästa lördag åker jag å maken till kanarieöarna 1 vecka utan barn! dom ska va hos farmor & farfar under den veckan
Ska bli såååå skönt att få komma bort lite. Även om ja gissar på att man kommer sakna ihjäl sig innan veckan är slut
Nu ska ja äta frukost, sen åka på gymmet å ta en promenad på bandet, eller gå en promenad ute med hunden. Just nu lutar de åt att de blir en promenad med hunden
Sofi81: Ja, då är de ju säkert så att du är lite längre gången än du tror
Ska du få göra nått vul för att få veta exakt hur långt gången du är?
Vi har bokat ett privat ul i v.9, för att ja vill se att allt ser bra ut. Tänkte lyxa på lite den här sista graviditeten
Idag ska jag å dottern åka på stan å köpa en jacka till henne... Och sen har vi planer på att åka ut på leos lekland hela familjen
Sofi81: Ja, hoppas BM går med att ge dig ett vul/tidigt ul.
De kostar 700 kr, så de är ju inte tvärbilligt. Men samtidigt så ville ja göra ett förra gången men struntade i de just för att de kostar så mycke. Så, den här gången ska ja banne mig göra de ändå... även om ja tycker de är väldigt mycke pengar.
Låter som att ni har en fullspäckad dag framför er
Marieotyra: Men vilket oflyt!!! Typiskt att dom hela tiden ska träffa av när du inte kan va med!
Zirap: Usch, jobbigt att må illa :-/ Jag äter oxå hela tiden för att ja börjar må illa om ja blir hungrig. Jättedrygt.
Nu i veckan jobbar jag natt, å ser ut som en stor svullen gris när ja kommer hem på morgonen!
Bara för att ja äter massa mackor, yoghurt, och banan/äpple under natten.
Myror i brallan: Fy va jobbigt! Hoppas verkligen att det inte är ett missfall, och att förkylningen ger sig av fort som bara den!!
Här har lilleman haft magsjuka sön-mån. Så nu går ja å känner mig kräkfärdig hela tiden! Sjukt jobbigt... Känns dessutom som att ja kommer få magsjuka på fre/lör bara för att jag och maken åker till kanarieöarna då! Blää!
Har dessutom sjukt ont i halsen, och hosta som kommer mer å mer.
Näe, nu ska ja gå å borsta tänderna och hoppas på att slippa må illa mer... för nu är de dax att ge sig av mot jobbet.
Jag har känt av den sjukliga tröttheten i ca 3 veckor nu. Helt galet jobbigt! Hoppas de ger sig snart!
Nu är väskan packad, och kl 16 lyfter planet mot kanarieöarna. Ska bli galet skönt att komma iväg ett tag.
Trevlig helg och vecka! Håll tråden vid liv så ja har mycket att läsa ikapp när ja kommer hem!
Jag fryser oxå för de mesta sen ja blev gravid. Har dock för mig att jag svettades de tidigare 2, men ja minns inte.. ja hoppas iaf att det vänder. Jag hatar nämligen att frysa!
Idag var jag på inskrivning, och imorgon är de dax för de tidiga ULet. Håll tummarna för att de verkligen är nått där, och att det lever!
Sofi81: Hoppas på att det blir en TOPPEN jul
Som du säger så ska man ju tänka positivt!
Man väntar ju barn, och inte missfall