Inlägg från: sleepingangels |Visa alla inlägg
  • sleepingangels

Vår/sommarbebisar i umeå 2012

Hej alla!

vad tycker ni om att det ska bli kamra förbud inne på sjukhuset?

Jag vill gärna fotta min förlosning och ta kort på barnet när det kommer men nu kanske man inte kommer att få göra det!

Jag blir faktist lite arg det är väll endå mitt val!!       

• sleepingangels
    bejbisen skrev 2011-11-10 20:48:53 följande:
    Subshined: ja, de skulle man ju oxå kunna göra. Annars få hon väl fixa fram en tid. Inte mitt fel att hon tabbat sig isåfall

Usch, vilken start man fick på arbetsdagen. Hann jobba i 30 min innan ja hör ett vrål, då har en 21 årig grabb klippt av 2 fingrar i pressen sen dess ha man varit rätt skakis. Hade krismöte i några timmar å så. Fy fan säger ja bara. Sjukt hur fort saker händer alltså

Ursa! Vilken hemsk dag! Hoppas han mår bra.
  • sleepingangels
    fettofjant skrev 2011-11-10 22:04:01 följande:
    jag och min man träffade en läkare i samband med mitt RUL idag på spec mödravården på NUS..
    min man tog upp just det här med kameraförbudet och läkaren sa att bara man säger till/ber om lov
    innan så är det ingen fara. det ska va nått allvarligt om dom nekar dej att ta några bilder.
    eller om du ger dom kameran så dom kan ta bilder.. t.ex.

Ok det är ju bra.

Jag är som orolig över saker och ting men då ska vi fråga :) 
  • sleepingangels
    Sofi81 skrev 2011-11-16 18:46:15 följande:
    Sleepingangels: var det idag ni var och gjorde ul?? Hur gick det??

<hej jo jag gjorde ul i onsdags. Dom såg en hinna men inget foster. Hon mätte hinan och enligt den var jag i vecka 6+5 så det kan vara för tidigt att se nå. men hon tyckte hon såg ett hjärt ljud så vi ska tillbax om två veckor igen och titta. Nu håller vi bara tummarna att det är nått!!
  • sleepingangels

Välkommen Atyr!

Hej alla! Här mås det inge bra! Jag kan knappt gå ut med hundarna på en kort kiss paus! Jag pyr som satan! Åksjuketabletter funkar inte så nu har jag fått resept belagda. Hoppas dom funkar! Annars är allt bra :) Vi är otroligt nervösa för ul på onsdag! Nu ska vi se om det är ett foster där inne eller om det bara är en hinna! Och om det är ett foster hoppas vi att det lever och att vi inte fått enu ett MA!

Gud vad kul med er dom känner! Är avis!! Hur mår alla då?     

• sleepingangels

Jag åt det förra gravideteten oxo och då fick jag inget. Hadde ett ex som åt det av en annan anledning dman får för illa måendeom var dok mycket starkare en dom man får för illamående. Han hadde jävulskt mycket myrkryp!

Svar på tråden Vår/sommarbebisar i umeå 2012