Inlägg från: bejbisen |Visa alla inlägg
  • bejbisen

Vår/sommarbebisar i umeå 2012

Ulet gick jättebra... fick se en liten böna som var 1,6 cm lång, och hjärtat slog. Blev flyttad 3 dagar bakåt, så är på 8+3 idag igen
    Räknar med att bli flyttad nån fler dag på RUL.

Alltså, jag är så sjukt trött att ja tror att ja måste gå å lägga mig nu... kan inte hålla ögonen öppna länge till :-/
    Och nu har ja dessutom börjat känna av foglossningen from hell.... redan nu i v.9... hade hoppats att de skulle ta lite längre tid den här gången, men ikket... Hoppas iaf att ja kan jobba längre än till v.20 denna gång.    

• bejbisen

Myror i brallan: Nej, va tråkigt!

Suck, när ska den här tröttheten ge sig?! Tycker ja är trött heeeela tiden.   

• bejbisen

sleepingangels: Självklart får du hoppa in här! Grattis till plusset! Håller tummarna för att det går bra denna gång!

• bejbisen

Välkommen fettofjant

Jodå, här är de som vanligt. Toktrött och småhungrig hela tiden!
    Känns inte bra att redan äta som en gris å gå upp massa kilon... men, va har man för val?!    

• bejbisen

Zirap: Ja, men ungefär så är de här oxå... och ibland tycker ja de är lite svårt att veta om ja mår lite illa, eller om ja är hungrig... Och ibland mår ja även illa just för att ja börjar bli hungrig...
    Dessutom äter ja på tok för mycke godis å gott.... måste sluta med det!

I veckan är de eftermiddags skift som gäller... ska bli kul att se hur trött ja kommer va innan de är dax att gå hem inatt... fattar inte, när ska denna trötthet lägga sig?! Minns inte att ja va så här trött nån av de andra gångerna?!   

• bejbisen

Ja, visst är de jobbigt när man inte riktigt vet om man är hungrig eller mår lite illa..
    Usch, ja kan inte med vissa lukter/dofter nu när ja är gravid... De är hemskt... men, de blir väl bättre med tiden hoppas jag

Sitter å funderar på om man ska köpa ett nitro city chassi att komplettera City Crossen med, va tror ni? Kan de va värt? Nitro chassit väger ju betydligt mycke mindre, och är garanterat smidigare när man ska iväg på stan, djurparker, osv osv under sommaren å så....    

• bejbisen

Zirap: roligt att ni berättat :)
    Kul att redan ha fått en tid till UL. Känns som att min BM glömde bort att boka de när ja va på inskrivningen :/ ha för mig hon gjorde de 2:à graviditeten. Aja, hon kanske tänkta vänta med att boka till nästa besök i v.14. Hoppas bara de finns nå tider kvar då!

• bejbisen

Subshined: ja, de skulle man ju oxå kunna göra. Annars få hon väl fixa fram en tid. Inte mitt fel att hon tabbat sig isåfall

Usch, vilken start man fick på arbetsdagen. Hann jobba i 30 min innan ja hör ett vrål, då har en 21 årig grabb klippt av 2 fingrar i pressen sen dess ha man varit rätt skakis. Hade krismöte i några timmar å så. Fy fan säger ja bara. Sjukt hur fort saker händer alltså

Svar på tråden Vår/sommarbebisar i umeå 2012