Inlägg från: bejbisen |Visa alla inlägg
  • bejbisen

Vår/sommarbebisar i umeå 2012

Jag skulle oxå vilja ha en angelsound!

Jag har dock fått rejäl viktnoja! Ja gick ner 8,5-9 kg i början på året, då ja ansett att ja haft några för många kilon på min kropp. Nu har jag redan gått upp närmare 5kg! Och är bara i mitten av v.12. Hoppas verkligen att de ska sluta skena iväg snart!

De där med att ta reda på kön på RUL. Vi tog inte reda på de de 2 andra graviditeterna. Så ja känner att de skulle va lite kul att testa veta könet en graviditet. Samtidigt så älskar ja den där överraskningen på förlossningen! Maken vill nog inte ta reda på könet iaf

• bejbisen

Oj, vilken fart det blivit i tråden, va kul!

Välkomna hit alla nya! Nu är de snart dax för mig att åka å jobba igen, har nattveckan i veckan. Och idag är jag sååå sjukt trött att ja undrar hur ja ska bära mig åt för att hålla mig vaken hela natten.

Janniiique: Åhhh, vilken fin mage du har!!!

• bejbisen

nicolee: Jag känner av foglossning och har gjort de några veckor. Annars har jag inga ryggproblem.
    Hoppas på att kunna jobba längre denna gång. Tidigare graviditeter har jag blivit heltidssjukskriven i v. 22, och v.20.

Idag har jag köpt ett emmaljunga Nitro City chassi att komplettera city crossen med. Tänker mig att nitro chassit är smidigare när man ska på stan, och ställen där det är stora folksamlingar
    Chassit är från 2011, och med nya däck. Fick det för 1650 kr vilket ja tyckte lät som en lagom slant

Hur har ni andra tänkt göra med babyskydd? Köpa / hyra? Eller har ni kvar sen tidigare barn?
    Vi hann sälja vårat som vi hade till de andra 2, så ja funderar på att köpa ett nytt.

• bejbisen

sunshined: Ja, vi hade oxå ett logico s och funderar på ett sånt igen. Hittade en sida på nätet som har kampanj på de för 1495, oxå har jag en 20 % som de står gäller på alla varor...  så om de gäller på det så får man ett för 1196 kr inkl frakt, så ja funderar på att slå till redan nu... även om de är länge kvar tills bebis kommer

• bejbisen

Så de gäller även på kampanjpriserna?!
    Toppen, då ska ja beställa ett redan nu
    Va där ja sett de oxå

• bejbisen

Åhh, va kul att nii känner av bebisen! Ja längtar tills jag får göra det!

Idag va jag ute å handlade några julklappar, så nu är de bara några få kvar att inhandla, sen är de klart för i år

• bejbisen

Zirap: jag är oxå i v.14 å har gått upp ca 4 kg. Sist hade ja bara gått upp 2 vid den här veckan.

Idag har jag varit på Ikea med min lillebror som just köpt lägenhet. Så de blev en heldag, å givetvis köpte ja ju massa grejjer oxå! Vi åkte strax före 8 imorse å kom hem strax efter 21. Nu har ja ont i fötterna å fogarna, men de få de väl va värt

• bejbisen

Sunshined: Ojdå :-/ de måste va lite tungt att bära på så mycket "extra vikt". Då ska ja verkligen inte klaga än. Återstår dock att se vart de slutar denna gång. Första graviditeten gick ja upp ca 11kg totalt, och andra gången ca 10 kg, men då hade ja några kilon mer på kroppen vid start oxå, jämfört med nu.

• bejbisen

Åhhh, va ja blir less! Har fått med mig fel kartong hem från ikea!!   Så, bara att åka ner sen nån gång å byta då!

• bejbisen

Marieotyra: jo, tyvärr så är de en väldigt lång å stor kartong :/ men, ja ska åka ner under julledigheten å byta ha ja tänkt.

Svar på tråden Vår/sommarbebisar i umeå 2012