• Sofi81

Vår/sommarbebisar i umeå 2012

zirap. jo hon lyssnade, men hade såååå dåligt batteri i sin manick. Så det gck ite så bra...

Tuffs80 - Har liksom inget annat val än att vänta och se, finns inga tider hos norrlandskliniken och dom vill ju helst inte att man ska komma in....

Men det är ändå rätt lungt, klart att vi är oroliga, men försöker att inte tänka så mycket på det och det blev väl inte bttre av att BMinte lyckades hitta nått hjärtljud med sin dåliga manick. Dom var dock noga med att säga att det är ju otroligt svårt att hitta ljuden så tidigt och så..
    Hon lyssnade bara efter hjärtljuden för att jag bad och lovade att jag inte skulle bli mer orolig om hon inte hittade hjärtljuden ( kan tilllägga att hon har svårt att hitta hjärtljuden på en när man är senare i grav också, hon är inte så haj på det där) 

• Sofi81

Systernorr - tror dock inte dom gör det, för man får inte tid för att man är orolig, det var det dom sa till mig sist jag ringde. men de tär helt lungt, vi väntar...
    Zirap - jag vet det är ite helt omöjligt, det ska gå, men tycker att det är dåligt att hon inte hade så att hon unde byta batterier. 

• Sofi81

Hillie - Jag pratade med kk när jag hade haft blödningen men dom ville inte att jag skulle komma in, så finns inte så mycket att göra! blödningen var inte stor, så det är väl därför

• Sofi81

Jag vet precis vad som gäller och BM lyssnade bara för att jag bad så snällt.
    igen, men vi får väl se!Har varit med om et missat missfall och det är inte roligt, vill helst inte vara med om det g

• Sofi81
    BF-LISTA!
    Mars:
    21 Mars - sunshined, andra barnet

April:

Maj:   
    1 Maj - Cinan, andra barnet
    21 Maj - Sofi81, tredje barnet
    25 Maj - Janniiique, andra barnet.

Juni:
    10 Juni - AgnesGN, första barnet

Juli:
    9 Juli - sleepingangels, första barnet
  • Sofi81

Ska se om inte jag kan fixa en bild på min mage med :) Gör ett försök att ta ett kort när jag lagt i säng småtrollen...

Är faktiskt inte så orolig längre då jag känner av plutten i magen, men jag kan lova att den 22 dec då vi har RUL så kommer jag att skaka och inte alls vara lika säker! 

• Sofi81

Inte den bästa bilden, då den är tagen med webkameran!

Men i allafall magen i v 16+5 
  • Sofi81

sleepingangels - Jag började läcka kring v 22 med båda mina andra barn, så får väl se hur det blir med detta!! Det låter tidigt, men så kan det ju vara ibland, det är bara till att köpa amningsinlägg och använda dem jämnt!

Kan jag har fått en bättre start på julen?? Jag har fått en tillsvidareanställning :) Det ska bli så roligt att få jobba på fritids/skola igen (jag är utbildad lärare) Istället för att jobba på förskola, även om jag gillar det med.
    Fick igår vet att jag fick ett vikariat och idag att hon vill ändra det till tillsvidare istället :) Börjar den 1/1

• Sofi81

sleepigangels - jag vet inte hur det blir denna gång, hoppas jag slipper det!
    Jo att jobba med barn och ungdommar är det bästa.Har gjort det sen 2005 då jag tog min examen. Så jag trivs så bra med det! 

• Sofi81

Vi kommer nog inte att köpa en tvillingvagn, hade en när Leo var lite, då det bara skiljer 18 månader mellan han och Hugo, men.den anvåndes.så lite. Så denna gång kör vi på ståbrädan och enkelvagn. Om vi ska på promena kommer vi ju ha 2 vagnar, så.tror.det.löser sig. Annars får.man väl köpa en senare. Julafton kommer vi.fira hos sambons familj. Hugo kommer att vara med sin pappa. Kommer på vara så tomt! Men Leo kommer på vara hemma ned oss...

• Sofi81

Serefine - Ja visst är det svårt att förstå att det ska finnas något där inne i magen! Känner ju igen dig från tidigare tråd!

Gud så nervös jag börjar bli nu! Har ju RUL imorgon efter lunch
    Tyckte innan att jag kommer nog inte bli så nervös, men nu börjar det ännas väldigt mycket. Ni kan väl hålla en tumme imorgon att det sprattlar ett pyre där inne!!!!

• Sofi81

Det var som jag befarade.. den lilla bebisen levde inte i magen! Så all lycka till er som har ett sprattlande liv i magen!

• Sofi81

Tack för er omtanke! Vi ska försöka göra det bästa av julen! Idag så ska vi in på KK och göra en skrapning... Skönt att det i alla fall blir innan jul! Får väl se Hur länge vi får vara vänta innan det är dags!

Janniiique - Jag hade en pytteblödning i v 15, men ingen trodde att det skulle vara något fel eftersom den var så liten! Bebisen hade levt till v 12+2 och jag skulle ha varit i v 19 nånstans!

Vill ni läsa mer eller följa oss så har jag ju en blogg liteurmittliv.blogspot.com

God Jul till alla er och ett gott nytt år!!!

Lycka till med era graviditeter och kommande bebisar!          

• Sofi81

BF-LISTA!
    Mars: 21 Mars - sunshined, andra barnet 

April: 27 April- Eliin87

Maj:   1 Maj - Cinan, andra barnet
    10 Maj- Tuffs80
    25 Maj - Janniiique, andra barnet.
    30 Maj, marieotyra, andra barnet

Juni: 1 juni - Zirap, andra barnet
    3 juni - bejbisen, tredje barnet
    10 Juni - AgnesGN, första barnet
    11 Juni - hillee, första barnet