Inlägg från: bejbisen |Visa alla inlägg
  • bejbisen

Vår/sommarbebisar i umeå 2012

8 dagar kvar till BF!
    Var oxå hos BM igår. Bebis är fortfarande rörlig, men allt såg bra ut.
    Är inte så less på att vara gravid, men ja längtar efter att få träffa bebis!! :)

• bejbisen

Jag har 6 dagar kvar å inte en enda känning! :/
    Men, har iofs inte haft nå mycke känningar de andra graviditeterna heller. Men nu vill ja ha ett tecken på att de håller på att hända nått!!! :)

• bejbisen

Jag har BF på onsdag. Dvs 2 dagar kvar imorrn. Har inte en enda känning. De två tidigare gångerna har jag iofs inte haft nån känning före BF heller. Har haft några enstaka förvärkar dagen före barnen är födda. Men, försöker va inställd på att gå över någon vecka eller två.

• bejbisen

Imorrn är det BF och ja har inte en endaste känning :/
    Har ju knappt ens sammandragningar! :(
    Så, lika bra att försöka ställa in sig på att man får vänta 1v till. Ja är inte så less på att va gravid än, så de är inga problem. Är bara så sugen på att få träffa bebisen!! :)

• bejbisen

Zirap: Hoppas de sätter igång på riktigt för dig snart! Inge kul när man inte får sova på nätterna!

Här är det BF idag. Men inte alls nå mycke känningar. Några förvärkar lite nu å då.
    Men, hoppas att de inte sätter igång förrns tidigast imorrn bitti! :)
    Nu ska vi snart iväg å gratta makens brorson som fyller 15 år idag :) och dessutom har jag å maken varit gifta i 3 år idag :) så bebis får gärna vänta till imorgon :) de är nog mycke att komma ihåg den 30/5 ändå ;) hihi :)

• bejbisen

Här blev de oxå majbebis! Vide bestämde sig för att titta ut vid kl 19.47 igårkväll :)
    3790 g och 51 lång :)

• bejbisen

Nipnim: Japp ;) 19:47 föddes Vide :) sa åt maken att trycka på knappen, för de tryckte på så hemskt.. 19:44 startade krystvärkarna, 19:47 va han ute ;) haha! :)

Svar på tråden Vår/sommarbebisar i umeå 2012