Inlägg från: Anonym (I trosan :)) |Visa alla inlägg
  • Anonym (I trosan :))

Har ni fartränder i kalsongerna???!!!

Har haft fartränder i trosan. Tror det berodde på hårväxt som saker...fastnade i. Sedan jag började vaxa/raka/veeta även där försvann det.

Jag är abnormt hårig men håller efter det med militärisk disciplin. På huvudet, ögonbryn och ögonfransar. ALLT annat skall väck! Inte ens min sambo vet hur hårig jag egentligen är.

Anonym (Män och pojkar) skrev 2021-11-13 12:56:03 följande:

Har levt med man och söner. Samtliga hade rand i kalsong. Jag trodde alla män hade det. Härligt att höra att det inte stämmer.

Jag tror det beror på hårväxt mellan skinkorna och i anus. Vem har hår mellan skinkorna och hår i anus? Jo män...och så jag då. Fast jag håller efter det numera. Är väl inte det trevligaste att rulla upp med arslet upp, liggandes på nacken/huvudet med knäna vid öronen och vaxa sitt anus och rycka bort det håret med vaxremsa eller balansera huksittande över en spegel på golvet med rakhyvel men bättre än att vara tjej med hårigt anus.
    Anonym (Hemörröjd) skrev 2021-11-14 14:32:08 följande:
    Undrar varför detta skulle vara något typiskt för män..
    Rövhår som sagt. Rakad mellan skinkorna eller ingen/sparsam hårväxt där= inga bromsspår. Kan tom bära string utan att få bromsspår där numera.
    Anonym (Hemörröjd) skrev 2021-11-14 15:22:13 följande:
    Fast jag får ju bromsspår, har förvisso hemorrojder men jag tror som sagt att fler kvinnor än man tror har rövhår.

Undrar hur många kvinnor det egentligen är som har bromsspår?
    Nog ungefär lika många som antalet kvinnor som har rövhår och/eller hemorojjder?

Min sambo har inget rövhår vad jag sett genom spegel under samlag (vet inte när jag annars skulle kunna kontrollera en sån sak) eller lämnar bromsspår (vad jag sett) men han har väldigt lite kroppshår naturligt. Så mitt egna rövhår skulle bli ännu mer pinsamt då om jag inte höll efter det.

Vill liksom att det skall se inbjudande ut, typ "Välkommen, här är det mysigt, trevligt och varmt, känn dig som hemma och stanna hur länge du vill" inte "Varning för radiaktivt träsk, all ye who enter abandon all hope"
Svar på tråden Har ni fartränder i kalsongerna???!!!