• Anonym (Ärligt grabbar)

Har ni fartränder i kalsongerna???!!!

Min sambo säger att alla män har fartränder i kallingarna och att det är helt normalt. Jag vägrar att tro att så är fallet och spyr när jag ser hans kallingar.

Äckelvarning; tom när hans kallingar är tvättade i 60 grader så ser man fartränder på utsidan av hans kallingar och han påstår att han torkar sig och tvättar sig som man ska. Han duschar 1-2 gånger om dagen. Jag är redo att göra slut pga det här för han ändrar sig inte och vägrar gå till en doktor och ta reda på om nåt år fel. Jag vägrar tro på att det är normalt med fartränder bortsett från om man har haft magsjukan eller ett medicinskt problem. Min man har halvtajta shorts till kalsonger i tjock bomull om det gör någon skillnad i svaren.

Så killar ni kan väl skriva här om det är normalt för killar att ha fartränder? Ni får ju vara anonyma. Tungan ute

• Svar på tråden Har ni fartränder i kalsongerna???!!!
  • Anonym

Ja och nej. Är bajset fast aldrig några problem. Är det mjukt och man sen blir svettig i kalsongen så jomen då är fartränderna där som ett brev på posten. Ju varmare kallingar desto större problem. Så tajta boxer har jag aldrig på mig såvida jag inte skall vara ute mycket och termometern visar 20 minus..

• Anonym

Efter att ha läst lite, kan det vara så att han torkar sig så mycket att det börjar blöda och det är egentligen av den anledning det är fartränder. Blod borde du ju veta att det blir i det närmaste svart när det torkat...

• TantMy

Fartränder har jag aldrig sett i min gubbes kalsonger...skulle han få så bytte han nog genast!

• Anonym

Men usch vilka snusk karlar det verkar finnas...en karl ska ha rena kalsonger, torka sig när han kissat, tvätta händerna efter toabesök, duscha när han ska(varje dag om man jobbat, blivit svettig), borsta tänderna, byta kaslonger varje dag och lukta gott...nån skit gris till gubbe vill man ju inte ha, fyyyyy fan!

Hur svårt kan det vara att hålla sig fräsch? 

• Tom Araya
    Anonym skrev 2011-12-23 20:36:28 följande:
    Ja och nej. Är bajset fast aldrig några problem. Är det mjukt och man sen blir svettig i kalsongen så jomen då är fartränderna där som ett brev på posten. Ju varmare kallingar desto större problem. Så tajta boxer har jag aldrig på mig såvida jag inte skall vara ute mycket och termometern visar 20 minus..
    Jag använder också boxerkalsonger och hur mycket jag än svettas så har jag mycket sällan dessa problem.
  • Tom Araya
    Anonym skrev 2011-12-23 20:39:02 följande:
    Efter att ha läst lite, kan det vara så att han torkar sig så mycket att det börjar blöda och det är egentligen av den anledning det är fartränder. Blod borde du ju veta att det blir i det närmaste svart när det torkat...
    Låter väääldigt troligt...Obestämd
  • Anonym (De)

De har va ingen liten skitsak hihi

• Anonym (Ulla)

Jag var ihop med en kille som ständigt hade fartränder i kalsongerna. Det visade sig att han hade många manliga älskare och var lite uttänjd så att säga. Mina andra pojkvänner har ej haft dessa fartränder

• Anonym (I trosan :))

Har haft fartränder i trosan. Tror det berodde på hårväxt som saker...fastnade i. Sedan jag började vaxa/raka/veeta även där försvann det.

Jag är abnormt hårig men håller efter det med militärisk disciplin. På huvudet, ögonbryn och ögonfransar. ALLT annat skall väck! Inte ens min sambo vet hur hårig jag egentligen är.

Svar på tråden Har ni fartränder i kalsongerna???!!!