• Anonym

Förtjust i überbutchflata mot alla odds??!

japp det har jag
    min man tyckte jag var så ful när vi träffades att jag bara ville vara vän. han var ju UNDERBAR
    när han hade berättat om sina känslor efter ett par månader sa jag bara sorry
    veckor gick o han gav upp o började kolla utåt.
    då insåg jag att om han hittar en tjej då kommer jag vara nr 2(vi hade blivit "bästisar"
    jag vill alltid vara hans nr 1
    så jag satsade
    10 år har gått
    vi har 3 barn och är gifta
    kärleken måste göra en blind för nu tycker jag han är det mest manliga och sexiga som finns. kollar bara på andra killar som påminner om honom
    så har du hittat den personligheten som du vill leva med
     go go go

• Anonym

Det är ändå personligheten som räknas i längden och inte utseendet som dessutom ändå kan ändras med tiden. Man kan aldrig veta innan vem man blir kär i eller styra över det. Vad andra tycker är ju deras problem och inte ditt bara du är lycklig. Tror att om de märker vilken underbar person hon är och och att hon gör dig lycklig så struntar de i resten och gör de inte det så är det deras förlust inte din. Kör på annars kanske du kommer att ångra dig för alltid!

• Anonym

Jag var inte attraherad av min man när vi träffades, alltså utseendemässigt. Tidigare hade jag alltid attraherats av hans raka motsats. Men allt annat kändes så rätt att jag ändå gav det en chans. Nu, 10 år senare, är vi gifta och har två små barn Är så glad att jag satsade!

Svar på tråden Förtjust i überbutchflata mot alla odds??!