• Sabirah

Nån som är min släkting?! långarydssläkten

Undrar varför inte pappa berättade detta tidigare! men iaf är visst en i långarydssläkten och vi är 140 000 personer!! so well finns det nån släkting här inne?

www.langaryd.nu/slakten/

• Svar på tråden Nån som är min släkting?! långarydssläkten
  • evita

jajamen... och så är jag släkt med min sambo..............................................

jag heter laurell och han sjöberg......

• S a C

Jajjemensan!
    Har vetat det sedan första upplagan kom ut.

Tufft att vara släkt med så många kändisar.
    Joakim Thåström och Magnus Carlsson m.fl.
    Om än på rätt så långt håll...

I mina trakter har jag ganska många tredjedelskusiner och annat. Så det kan vara bra att läsa på innan man "gängar runt"...
    Skämtar bara...

• Sabirah

haha jag blev jätte chokad ja visst visste jag om att farfar hade nån bok med släkten osv.. men WHAT varför sa ingen till mig om detta jättekul ju!

evita- jaså? visste ni om det innan eller fick ni veta senare?

Livrädd med stil - jaa haha jag tyckte det va jättehäftigt att det finns namn man känner igen lixom! läste på hemsidan att Abdul Haqq, imamen, oxå var en släkting, rätt häftigt då man lyssnat mycket på honom o tyckt att han sagt bra saker nät han pratat om islam

tänk egentligen så många olika sorters människor det måste va då.. coolt

• evita

sabirah; hade inte en susning....

• hib58

Hej

Här kommer nästa släkting.

Jag måste berätta en rolig sak. Jag var inne och kikade på Långarydssläktens hemsida och dess gästbok. Kände igen ett namn.
    Kunde inte låta bli att skicka ett mail och fråga om han var gift med min kompis från tonåren. Och det stämnde.
    Har nu både mailat till varann och pratat i telefon. Det var länge sedan sist. Nu skall vi inte tappa kontakten.

Om Ni Långarydssläktingar har egna hemsidor, kan Ni väl maila mig. Det vore kul.
    Själv har jag ingen ännu.

Ha ett Gott Nytt År allihop.

• AngelicaS

min Sambo tillhör långarydssläkten!

• AngelicaS

Kan man kolla upp på något sätt om man är mitt efternamn finns med.

• mammutten81

Asså, jag fattar noll, mitt efternamn fanns med i släktnamnsregistret, men jag fattar inte vad som menas med det.

Kan någon förklara?

• mammutten81

Nu har jag läst lite, är jag alltså också me di släkten?

• evaviola

Eh, både mitt efternamn och sambons står med.....

Svar på tråden Nån som är min släkting?! långarydssläkten