• Anonym (Orolig)

Hjälp - har jag fått cancer i underlivet?

Upptäckte för drygt en vecka sen att jag har som en "platt knöl" på min inre blygdläpp.

Ser ut som ett myggbett typ, går att greppa från båda håll och innehåller nåt hårt, känns typ som brosk.

Ca 4-5mm i omkrets. Inte öm. Jag är så jävla orolig, är det cancer? Vad är det annars?

• Svar på tråden Hjälp - har jag fått cancer i underlivet?
  • Anonym (hmm)

Kondylom?   Gå till gynekologen!!!

• Anonym (hm)

kan vara en fettknöl? ganska vanligt o väldigt ofarligt. gå iväg o kolla, men var inte så rädd, jag tror du kan vara helt lugn.

• Anonym (Orolig)

Nej inte kondylom. Stämmer inte med vad jag har läst och har bara en enda. Det är inget utslag utan mer som en knöl i inuti blygdläppen.

• Anonym

Säkert bara en finne som inte "mognar"...Jag brukar ofta få det fast mer där troskanetn går. Gör det ont nör du trycker på den?

• Anonym (Orolig)

Nej den är helt oöm. =(

• Anonym (Orolig)

Kan man få fettknutor på inre blygdläppen också? Dom är ju så tunna..

• Anonym (pormask)

Man kan få pormaskar (tilltäppta porer) på de inre blygdläpparna också och dom är (oftast) ej ömma. En pormask kan faktiskt bli ganska stor men 4-5 mm låter ju ganska stort.

• Anonym
    Anonym (pormask) skrev 2011-10-01 19:15:07 följande:
    Man kan få pormaskar (tilltäppta porer) på de inre blygdläpparna också och dom är (oftast) ej ömma. En pormask kan faktiskt bli ganska stor men 4-5 mm låter ju ganska stort.
    Jag fick en sådan STOR! Just på inre blygdläppen! Den gick tillbaka av sig själv.
Svar på tråden Hjälp - har jag fått cancer i underlivet?