• pialotta

Snälla, var är mitt halsband?

Jag skriver här som en sista utväg. För ett tag sedan vann jag ett smycke. Smycket är i silver och består av en kedja med två hjärtan på. På varje hjärta är namnet på mina barn ingraverat. Smycket betyder otroligt mycket för mig och nu är det borta sedan ca sex månader. Har letat överallt, i väskor, i jackor , i bilen, bland alla andra smycken. Var först säker på att jag hade tappat det på den träningsanläggning där jag tränar men jag har frågat efter det tre gånger nu samt varit hos polisen. Snälla om du har någon förmåga att se sådant här, hjälp mig.

• Svar på tråden Snälla, var är mitt halsband?
  • Glad i hågen

Jaa, här är en till som söker halsband... kanske någon som vill testa sin förmåga kan passa på att leta efter mitt med när ni ändå är på halsbadnsjakt ?

Seriöst, mitt halsband försvann för många år sen och jag har grämt mig sen dess. Det var ett guldhalsband med kedja i spunnet guld och mitt stjärntecken jungfrun som arabiskt tecken i guld. Väldigt ovanligt alltså, i alla fall i mina kompiskretsar. Jag fick det av min bror och har aldrig vågat säga att det är försvunnet men han undrar säkert varför jag aldrig använder det...

Svar på tråden Snälla, var är mitt halsband?