• Anonym

är alla killar äckliga?

Nu orkar jag inte med mer.
    Hur många killar som helst börjar skriva med mig bara för sex. Först blir jag glad för att de skriver till mig, men sedan slutar de alltid med "är du sugen?", "har du lust att knulla?" eller liknande.
    Totalt okänsligt och jag känner mig lika värdelös varje gång. Vad är det med mig som får dem att tro att jag är sån som bara vill ha sex med vem som helst hur som helst när som helst? Verkar jag slampig?
    För mig hör sex och kärlek ihop. Inget sex utan kärlek, jag skulle inte kunna ha någon så intimt mig om jag inte var kär.

Nu låter det som att jag avskyr sex, och nej. Det kan vara rätt mysigt. Med rätt kille, rätt stämning.

Vet inte vad jag ville med detta. Men är det fler än jag som är så sjukt trötta på att alla killar tror att de kan utnyttja oss tjejer, som trasor och sen bara köra vidare och ta nästa tjej. Som sexobjekt.

Hur hittar man killar som vill ha en för allt man är, och inte bara knulla?

• Svar på tråden är alla killar äckliga?
  • Anonym

var skriver de till dig då? är det på något dejtingforum eller var träffar du dessa snuskiga killar?  kan det vara så att du är ute i fel tassemarker så att säga? de goa killarna kanske inte finns där du är och letar?

• Anonym

facebook :/
    har funderat jättemånga gånger på att ta bort fb bara för det.
    De skriver till mig i chatten. :(

• lille Birger
    Anonym skrev 2011-10-01 23:41:39 följande:
    facebook :/
    har funderat jättemånga gånger på att ta bort fb bara för det.
    De skriver till mig i chatten. :(
    Ge bara fan i att svara?
  • Jäjd

Du blir glad för att de skriver till dig. Du känner dig värdelös när du inser att de vill knulla.

Svaret är att du sänder ut fel vibbar. För övrigt kan jag tala om för dig att ignorera äckel är det allra mest användbara tips du kan få.

• MickeN1973
    Jäjd skrev 2011-10-01 23:57:30 följande:
    Du blir glad för att de skriver till dig. Du känner dig värdelös när du inser att de vill knulla.

Svaret är att du sänder ut fel vibbar. För övrigt kan jag tala om för dig att ignorera äckel är det allra mest användbara tips du kan få.
    Hur sänder man då ut "rätt"  vibbar ?
  • Jäjd
    MickeN1973 skrev 2011-10-02 00:02:36 följande:
    Hur sänder man då ut "rätt"  vibbar ?
    Jag vet inte. Det är alltid lättare att peka ut fel. Solig Men tydligen uppfattar vissa män all form av svar som en uppmuntran.
    TS skriver att hon blir glad när de skriver men sedan känner sig misslyckad eller värdelös när hon inser vad de vill. Det får mig att tro att hon sänder ut naiva, lite blåsta vibbar- lätt att sätta på. Lite så. 
  • Firewall

Jag har EN bild på mig själv på Facebook. Som profilbild. Då syns endast mitt ansikte, och det är ingen sån pluta-med-läpparna-och-se-sexig-ut bild. Bara en vanlig bild på mitt face. Ändå har jag fått ca 7 meddelanden från okända. Typ "sugen?" osv... blir så jävla äcklad. Undrar hur många dom skriver så till? Uhh...

• Josse112

Jag har aldrig fått några sexuella inviter via FB från killar som jag snackat med. Det kan bero på att jag redan har ett förhållande, så att de inte orkar spilla ngn energi på att försöka ragga, eller på att de flesta män helt enkelt inte finner mig attraktiv pga mitt aningens avskräckande ytte och min trubbiga personlighet. Antingen får du försöka se det som bekräftelse på att du är attraktiv och att de flesta killar inte vill något hellre än att ligga med dig, eller så får du byta jaktmarker för att finna drömprinsen ;) (Eller, om det är manliga bekanta, så får du se över din bekantskapskrets).

• roffe

Spärra så att bara dina vänner kan skriva till dig. Går inte det? Skriv på din profil att du polisanmäler sexuella trakasserier eller nåt. 

Eller så inser du att de flesta som helt random skriver till någon dom inte känner bara vill knulla, så prata inte med dom.

Är man intresserad av ett seriöst förhållande så tar man väl kontakt med någon man hört är en bra person eller så? Inte någon man aldrig tidigare pratat med väl?

• Carcasonne

Generellt sett, så måste jag nog tillstå att vi är ganska enkla i hjärnan när det väl gäller. Det är väl något biologiskt betvingat tunnelseende...

Hoppas att du slipper påstötningarna fortsättningsvis! 

Svar på tråden är alla killar äckliga?