äter han för lite?
Hej!
Jag har en pojke på 10v har gett han ersättning sen han va 4v o jag har fortfarande inte fåt ihop nån bra rutin med matning. Han visar sällan när han vill äta utan jag ger han mat var 3-4 timme. efter kl 19 så brukar han oftast sova inför natten o det e då mitt problem börjar jag försöker ge han mat strax innan han somnar inför natten så det blir alltid mellan 19-20. För nån vecka sen vaknade han alltid mellan 4-5 på natten o va hungrig men på bvc tyckte dom att han kunde äta lite där vid midnatt nångång, men han sover alltid då och dom tycker inte att man ska väcka barnen för mat eller ge dom när dom sover så efter att jag ändå har gett han sovande vid midnatt typ i tre dar så slutade jag med det eftersom det inte kändes bra, så jag gick tillbaka att mata han sista för natten mellan 19-20. Men nu i tre dar har han inte vaknat på natten utan börjar vakna vid sex. E det inte väl för länge att vara utan mat? vad tycket ni äter han för lite? ska jag ge han sovandes vid midantt eller ska jag väcka han?? vet verkligen inte vad jag ska göra e orolig att han inte ska få i sig det han behöver han e ju så liten fortfarande.
När han väl vaknar där vid sex så skriker han inte utan han börjar sparka o sprattla ivrigt fäktar mycket med armen o öppnar munnen o söker efter att suga på något detta gör hans sovande o kan hålla på i timmar, fattar inte vad det e , jag ger han alltid mat när han börjar trots att detta kan han börja med bara nån timma efter mat så hunger vet jag inte om det är, rättare sagt vet inte vad det e ger man han nappen så suger han jätte snabbt han spänner sig oxå otroligt mycket, detta gör han mesta dels av dagen, e det någon som vet vad det kan va?
han äter 150ml