Men har dom drop in gå dit, har han gått upp i vikt så är det ju bra, blir du osäker så ja be då om en extra tid innan, säg bara att du är orolig om han får i sig det han ska och vill se så allt står rätt till. Har du bra bvc tant så ska det inte va några problem 
Baby0711 skrev 2011-10-02 22:45:12 följande:
blir förvirrad verkligen då när jag har gett han mat o han har visat att han inte vill ha mat så har han när jag rapat han börjat suga på händerna helt nöjd. Oftast så sprattlar o suger med munnen när han ska sova eller när han sover o detta kan ske 30 min efter maten ibland mindre e det hunger då? idag när jag gav han mer mat så somna han o sov 45min därefter vakna han ledsen o besvärad han rapade strax efter o kräktes lite, 30 min senare var han fortfarande besvärad då kräktes han lite till o därefter va han nöjdare men trött o då börja han sprattla o fäkta o suga i luften detta va två tim efter måltiden va han hungrig då? han somna till slut o vakna 20 min senare o va pigg o glad.
asså jag blir otrolig ledsen om det visa sig att allt detta sprattlande e hunger för jag vet varken in eller ut nu känner mig så förvirrad :(
Men du, hur känner du? och vad tror du själv? du känner ju din bebis bäst i världen, verkar han nöjd med livet? Gå på din magkänsla av vad som funkar bäst för er! Jag vart också väldans förvirrad efter jag fick min första, alla råd om gör si gör så gjorde mig nästan gråtfärdig. Det bästa jag lärde mig att man gör det som är bäst för bebisen och sig själv, går han då upp i vikt och verkar nöjd så fortsätt med det du gör, du är den bästa mamman din son kan ha glöm inte det