Hur många katter kan man ha i en 2:a på 70 kvadrat?
Hur många katter tycker ni är okej att ha på 70 lvadrat, med massvis med aktiveringstillsfällen och skrymslen.

Hur många katter tycker ni är okej att ha på 70 lvadrat, med massvis med aktiveringstillsfällen och skrymslen.

Kul att så många svarar :) helst hade jag bott i en stor mansion ute på landet där de kunde springa fritt, men nu har jag inte pengar till det, så jag sökte så stora lägenheter jag bara kunde för att alla katter skulle få följa med och inte behöva omplaceras, de är ju familj, och de verkar trivas. Särskilt med att klösa på nyinköpta soffan. De små liven.,...   

jag har iallafall 8 rum plus uteterass som ska kattsäkras där katterna kan vara så de har um att gå undan i   

om man ska räkna alla rum där de kan vara avskilda så är det vardagsrum (1) sovrum (2) uterum (3) Hallen (4) Köket (5) Tvättstugan (6) Toalett (7) Badrum (8) tyvärr är inte terassen kattsäkrad annars hade de kunnat gå ut.... det ska jag nog starta en ny tråd om hur man egentligen gör för att göra det lagligt, om det ens går. Jag är tveksam, jag vågar nog inte.
  om man ska räkna alla rum där de kan vara avskilda så är det vardagsrum (1) sovrum (2) uterum (3) Hallen (4) Köket (5) Tvättstugan (6) Toalett (7) Badrum (8) tyvärr är inte terassen kattsäkrad annars hade de kunnat gå ut.... det ska jag nog starta en ny tråd om hur man egentligen gör för att göra det lagligt, om det ens går. Jag är tveksam, jag vågar nog inte.